Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach ogłasza przetarg
- Adres: 26900 Kozienice, al. gen. Wł. Sikorskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 382 87 73 , fax. 48 614 81 39
- Data zamieszczenia: 2018-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
al. gen. Wł. Sikorskiego 10
26900 Kozienice, woj. mazowieckie
tel. 48 382 87 73, fax. 48 614 81 39
REGON: 67014645000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZ w Kozienicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 2 (słownie: dwóch) niepodzielnych zadań: zadanie Nr 1 – Fartuchy damskie i męskie białe oraz ubrania lekarskie białe męskie zadanie Nr 2 – Obuwie profilaktyczne damskie i męskie białe oraz obuwie dla Bloku Operacyjnego damskie i męskie 4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. 4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: PATRZ SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PATRZ SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2024
Dodano: 2024-07-09 - Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych
Dodano: 2024-06-25 - Dostawa półgolfów
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa artykułów mundurowych dla pracowników Straży Sądowej Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa artykułów mundurowych dla pracowników Straży Sądowej Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa sprzętu, obuwia, ubioru sportowego i pucharów na potrzeby jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021
Dodano: 2022-08-26 - Ochraniacze foliowe na obuwie wysokie
Dodano: 2021-04-26 - Ochraniacze na obuwie wysokie
Dodano: 2021-04-20 - SVA/BZ/4620-19/2020: Zakup odzieży, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej.
Dodano: 2021-02-22 - "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia bhp w roku 2021"
Dodano: 2021-02-11