Przetargi.pl
Dostawa odzieży jednorazowej medycznej, zestawów medycznych i serwet operacyjnych; Nr sprawy: UM-ZP-262-93/11 w 4 zadaniach

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży jednorazowej medycznej, zestawów medycznych i serwet operacyjnych; Nr sprawy: UM-ZP-262-93/11 w 4 zadaniach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podstawie umowy sprzedaży odzieży jednorazowej medycznej, zestawów medycznych i serwet operacyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, określonych w czterech zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1 1. Dostawa czepków lekarskich, pielęgniarskich, ochraniaczy na obuwie, maseczek i fartuchów chirurgicznych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 1, oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.14.16.20-2 - Zestawy medyczne 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 3. Wszystkie produkty wyszczególnione w załączniku nr 6 (Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 1) muszą spełniać wymagania jakościowe i zdrowotne (nietoksyczne, antyalergiczne). Zadanie nr 2 1. Dostawa fartuchów chirurgicznych, odzieży operacyjnej, czepków lekarskich, pielęgniarskich, maseczek chirurgicznych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 2, oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.14.16.20-2 - Zestawy medyczne 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 3. Wszystkie produkty wyszczególnione w załączniku nr 7 (Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 2) muszą spełniać wymagania jakościowe i zdrowotne (nietoksyczne, antyalergiczne). Zadanie nr 3 1. Dostawa śliniaków stomatologicznych, serwet oraz podkładów ochronnych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji Formularzu cenowym -Opisie przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 3, oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.14.16.20-2 - Zestawy medyczne 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 3. Wszystkie produkty wyszczególnione w załączniku nr 8 (Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 3) muszą spełniać wymagania jakościowe i zdrowotne (nietoksyczne, antyalergiczne). Zadanie nr 4 1. Dostawa zestawów ginekologicznych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 4, oraz spełniających wymagania zawarte w wymienionym załączniku. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 33.14.16.20-2 - Zestawy medyczne 33.14.10.00-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 3. Wszystkie produkty wyszczególnione w załączniku nr 9 (Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 4) muszą spełniać wymagania jakościowe i zdrowotne (nietoksyczne, antyalergiczne). Informacje dodatkowe : 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę asortyment posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu na rynku polskim. 2. Zamawiający wymaga, aby każda pozycja asortymentowa zapakowana była w jednostkowe opakowanie i oznakowana zgodnie z wymogami prawa w sposób zapewniający identyfikację m.in., nr katalogowy, rozmiar, rodzaj, datę ważności, nazwę producenta. 3. Opakowania jednostkowe winny być dostarczone w nienaruszonych opakowaniach zbiorczych producenta oznaczonych zgodnie z ww. w pkt 2. wymogami. 4. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załącznikach nr 6÷9 do SIWZ. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 30% wartości umowy. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w załącznikach nr 6÷9 do SIWZ, których parametry jakościowe i użytkowe są niegorsze niż wskazane w zał. 6÷9 do SIWZ. 8. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą jedynie ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351134003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach