Przetargi.pl
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2012-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku tj. Odzież robocza: - Ubranie ochronne (spodnie ogrodniczki + bluza) kolor pomarańczowy, w ilości 200 szt., - Ubranie ochronne (spodnie ogrodniczki + bluza) kolor czarny w ilości 30 szt., - Ubranie ochronne ocieplone (spodnie ogrodniczki + bluza) kolor pomarańczowy w ilości 36 szt. - Ubranie ochronne ocieplone (spodnie ogrodniczki + bluza) kolor czarny w ilości 12 szt., - Ubranie ochronne do prac spawalniczych (spodnie ogrodniczki + bluza) w ilości 6 szt., - Kurtka dla mistrza ocieplona z kapturem w ilości 3 szt., - Kurtka p. deszczowa z kapturem w ilości 30 szt., - Komplet p. deszczowy w ilości 50 szt., - Czapka letnia z daszkiem, kolor pomarańczowy w ilości 80 szt., - Czapka letnia z daszkiem, kolor czarny w ilości 20 szt., - Czapka zimowa w ilości 40 szt., - Podkoszulek typu T-shirt, kolor pomarańczowy w ilości 500 szt., - Podkoszulek typu T-shirt, kolor czarny, w ilości 90 szt., - Koszula flanelowa polska w ilości 120 szt., - Fartuch drelichowy w ilości 8 szt., - Fartuch stylonowy dla sprzątaczki z krótkim rękawem w ilości 4 szt., - Fartuch stylonowy dla sprzątaczki z długim rękawem w ilości 4 szt. Obuwie robocze: - Buty ochronne skórzane męskie bez podnoska w ilości 60 par, - Buty ochronne skórzane męskie z podnoskiem w ilości 50 par, - Buty profilaktyczne dla sprzątaczki typu adidas w ilości 3 szt., - Buty gumowe w kolorze czarnym w ilości 20 par, - Buty filcowo gumowe w ilości 65 par, Środki ochrony osobistej: - Kamizelka ostrzegawcza w ilości 50 szt., - Rękawice ochronne pięciopalcowe nitrylowe - wersja ciężka w ilości 2000 par, - Rękawice ochronne pięciopalcowe nitrylowe - wersja lekka w ilości 5040 par, - Rękawice ochronne pięciopalcowe licowane skórą - standard w ilości 2500 par, - Rękawice ochronne pięciopalcowe licowane skórą - ocieplane w ilości 1000 par, - Rękawice lateksowe pięciopalcowe w ilości 400 par, - Rękawice gospodarcze dla sprzątaczek w ilości 600 par, - Rękawice ochronne do spawania w osłonie argonu w ilości 20 par, - Okulary przeciwsłoneczne dla kierowców w ilości 10 szt., - Okulary ochronne ze szkłem bezbarwnym w ilości 20 szt., - Nauszniki ochronne ogólnego stosowania do ochrony słuchu w ilości 8 szt., - Kombinezon jednorazowy z polipropylenu - laminowany w ilości 10 szt. 2. Szczegółowy wykaz artykułów, o których mowa w pkt. 1 oraz warunki jakie winny spełniać zamawiane artykuły określono w wykazie rzeczowo - ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia winien zapewnić dostawę artykułów nowych, I gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty, świadectwa i deklaracje dopuszczające je do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy artykułów spełniających warunki określone w wykazie rzeczowo - ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w okresie 1 roku od daty podpisania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zapotrzebowania na określoną partię artykułów. 5. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na jego koszt. 6. Termin dostawy nie może przekroczyć 14 dni od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przekazanego osobiście Wykonawcy lub przesłanego faxem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach