Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
- Data zamieszczenia: 2012-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4 4
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku tj. Odzież robocza: - Ubranie ochronne (spodnie ogrodniczki + bluza) kolor pomarańczowy, w ilości 200 szt., - Ubranie ochronne (spodnie ogrodniczki + bluza) kolor czarny w ilości 30 szt., - Ubranie ochronne ocieplone (spodnie ogrodniczki + bluza) kolor pomarańczowy w ilości 36 szt. - Ubranie ochronne ocieplone (spodnie ogrodniczki + bluza) kolor czarny w ilości 12 szt., - Ubranie ochronne do prac spawalniczych (spodnie ogrodniczki + bluza) w ilości 6 szt., - Kurtka dla mistrza ocieplona z kapturem w ilości 3 szt., - Kurtka p. deszczowa z kapturem w ilości 30 szt., - Komplet p. deszczowy w ilości 50 szt., - Czapka letnia z daszkiem, kolor pomarańczowy w ilości 80 szt., - Czapka letnia z daszkiem, kolor czarny w ilości 20 szt., - Czapka zimowa w ilości 40 szt., - Podkoszulek typu T-shirt, kolor pomarańczowy w ilości 500 szt., - Podkoszulek typu T-shirt, kolor czarny, w ilości 90 szt., - Koszula flanelowa polska w ilości 120 szt., - Fartuch drelichowy w ilości 8 szt., - Fartuch stylonowy dla sprzątaczki z krótkim rękawem w ilości 4 szt., - Fartuch stylonowy dla sprzątaczki z długim rękawem w ilości 4 szt. Obuwie robocze: - Buty ochronne skórzane męskie bez podnoska w ilości 60 par, - Buty ochronne skórzane męskie z podnoskiem w ilości 50 par, - Buty profilaktyczne dla sprzątaczki typu adidas w ilości 3 szt., - Buty gumowe w kolorze czarnym w ilości 20 par, - Buty filcowo gumowe w ilości 65 par, Środki ochrony osobistej: - Kamizelka ostrzegawcza w ilości 50 szt., - Rękawice ochronne pięciopalcowe nitrylowe - wersja ciężka w ilości 2000 par, - Rękawice ochronne pięciopalcowe nitrylowe - wersja lekka w ilości 5040 par, - Rękawice ochronne pięciopalcowe licowane skórą - standard w ilości 2500 par, - Rękawice ochronne pięciopalcowe licowane skórą - ocieplane w ilości 1000 par, - Rękawice lateksowe pięciopalcowe w ilości 400 par, - Rękawice gospodarcze dla sprzątaczek w ilości 600 par, - Rękawice ochronne do spawania w osłonie argonu w ilości 20 par, - Okulary przeciwsłoneczne dla kierowców w ilości 10 szt., - Okulary ochronne ze szkłem bezbarwnym w ilości 20 szt., - Nauszniki ochronne ogólnego stosowania do ochrony słuchu w ilości 8 szt., - Kombinezon jednorazowy z polipropylenu - laminowany w ilości 10 szt. 2. Szczegółowy wykaz artykułów, o których mowa w pkt. 1 oraz warunki jakie winny spełniać zamawiane artykuły określono w wykazie rzeczowo - ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia winien zapewnić dostawę artykułów nowych, I gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty, świadectwa i deklaracje dopuszczające je do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy artykułów spełniających warunki określone w wykazie rzeczowo - ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w okresie 1 roku od daty podpisania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zapotrzebowania na określoną partię artykułów. 5. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na jego koszt. 6. Termin dostawy nie może przekroczyć 14 dni od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przekazanego osobiście Wykonawcy lub przesłanego faxem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.saniko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży roboczej, materiałów bhp oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/8/16
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa odzieży medycznej i roboczej dla personelu technicznego oraz sprzętu ochrony osobistej. Dostawa obuwia dla personelu technicznego
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej. Nr referencyjny P/45/IW/15.
Dodano: 2015-07-27 - Dostawa odzieży medycznej i roboczej dla personelu technicznego oraz sprzętu ochrony osobistej. Dostawa obuwia dla personelu medycznego i technicznego
Dodano: 2015-06-24 - Dostawę sprzętu z wyposażenia osobistego strażaka
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa odzieży roboczej dla personelu technicznego oraz bielizny osobistej
Dodano: 2014-10-16 - usługi dzierżawy odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. w Sulnówku
Dodano: 2014-09-17 - usługi dzierżawy odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników PUO Eko-Wisła Sp. z o.o. w Sulnówku
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa odzieży roboczej dla personelu technicznego i obuwia dla personelu medycznego
Dodano: 2014-05-14 - Dostawę odzieży roboczej, materiałów bhp oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/2/14
Dodano: 2014-02-06