Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Hubalczyków
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8460620, 8460621 , fax. 598 460 621
- Data zamieszczenia: 2020-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Hubalczyków 1
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8460620, 8460621, fax. 598 460 621
REGON: 77090151100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży i obuwia ochronnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu szpitala Odzieży i obuwia ochronnego w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie niniejsze składa się z 4 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9 – Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa obejmująca serwis i najem odzieży roboczej i szaf ubraniowych.
Dodano: 2023-04-11 - Kompleksowa obsługa obejmująca serwis i najem odzieży roboczej i szaf ubraniowych.
Dodano: 2023-03-09 - Dostawa stroju służbowego oraz koszulek polo dla pracowników Urzędu Miasta Gdyni na rok 2019
Dodano: 2019-10-17 - sukcesywna dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2019-02-13 - Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania z podziałem na IV części
Dodano: 2018-04-27 - Dostawa fartuchów barierowych, szkiełek laboratoryjnych oraz odzieży medycznej: dresów, koszulek, obuwia medycznego, sportowego, drewniaków 107/PN/2017
Dodano: 2017-11-08 - Dostawa umundurowania i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Kartuzy w 2017 r
Dodano: 2017-03-09 - Dostawa odzieży i obuwia ochronnego - 06/PN/2017
Dodano: 2017-01-17