Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6489742 , fax. 074 6489746
- Data zamieszczenia: 2010-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
ul. Sokołowskiego 4 4
58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6489742, fax. 074 6489746
REGON: 89004744600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży do karetki wyjazdowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odzieży do karetki wyjazdowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu : 220,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, - akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, - akceptują SIWZ, Sposób oceny warunków: 1.spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ, 2.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ - akceptują termin płatności minimum 30 dni, liczony od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, - dostarczą sprzęt (towar) w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy, - posiadają doświadczenie w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje), - oferowany przez nich towar spełnia wszystkie wymogi podane w załączniku nr 1 do SIWZ, 3.posiadanie doświadczenia w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożenie wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje) na podstawie wykazu wykonanych dostaw potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje), 4 akceptacja warunków płatności, akceptacja SIWZ, spełnienie przez towar wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, zapewnienie terminu gwarancji, zapewnienie terminu dostawy,na podstawie oświadczeń, które zawiera wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, 5.akceptacja warunków umowy na podstawie zaparafowanego wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o jego bezwarunkowej akceptacji, 6.Dowód wniesienia i ustanowienia wadium. na podstawie dowodu wpłaty załączonego do oferty przetargowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ, 2.Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium, 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp, 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp, 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197 poz. 1661 z późniejszymi zmianami); nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez podmioty zbiorowe).8. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot udzielanego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje), 9.Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego bezwarunkowej akceptacji, 10.Oświadczenia: - o akceptacji warunków płatności, - o akceptacji SIWZ, - o spełnianiu przez towar wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, - o akceptacji terminu dostawy. 11.Katalogi, foldery, instrukcje obsługi - w języku polskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia oraz sprzętu ochrony osobistej
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.- TP/EZ/8/2016
Dodano: 2016-07-20 - KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA PRACOWNIKÓW GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH
Dodano: 2016-07-01 - Zakup i dostawa sortów mundurowych oraz odzieży bhp i obuwia na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
Dodano: 2016-05-10 - DOSTAWY ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO DLA PRACOWNIKÓW PRZYGOTOWUJĄCYCH POSIŁKI DLA PACJENTÓW
Dodano: 2016-04-11 - BZP.3810.35.2016.KB
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego; USK/DZP/PN-41/2016
Dodano: 2016-04-04 - DOSTAWY ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO DLA PRACOWNIKÓW PRZYGOTOWUJĄCYCH POSIŁKI DLA PACJENTÓW
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa odzieży ochronnej (żakiety, koszulki bawełniane, spodnie, spodnie ? i spódnice klasyczne) dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-34/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski
Dodano: 2016-03-07