Przetargi.pl
Dostawa odwróconego mikroskopu naukowo-badawczego do pracy w jasnym polu, kontraście modulacyjnym i fluorescencji z kamerą cyfrową i oprogramowaniem oraz modułu do spektralnej analizy obrazów fluorescencyjnych dedykowanego do współpracy z mikroskopami odwróconymi dla Wydziału Biotechnologii UWr wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Dostawa odwróconego mikroskopu naukowo-badawczego do pracy w jasnym polu, kontraście modulacyjnym i fluorescencji z kamerą cyfrową i oprogramowaniem dla Wydziału Biotechnologii Zadanie 2: Dostawa modułu do spektralnej analizy obrazów fluorescencyjnych dedykowanego do współpracy z mikroskopami odwróconymi dla Wydziału Biotechnologii

Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii ogłasza przetarg

  • Adres: 50-383 Wrocław, F. Joliot-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 2732 , fax. 71 375 7661
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii
    F. Joliot-Curie 14a
    50-383 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 2732, fax. 71 375 7661
    REGON: 000001301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odwróconego mikroskopu naukowo-badawczego do pracy w jasnym polu, kontraście modulacyjnym i fluorescencji z kamerą cyfrową i oprogramowaniem oraz modułu do spektralnej analizy obrazów fluorescencyjnych dedykowanego do współpracy z mikroskopami odwróconymi dla Wydziału Biotechnologii UWr wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Dostawa odwróconego mikroskopu naukowo-badawczego do pracy w jasnym polu, kontraście modulacyjnym i fluorescencji z kamerą cyfrową i oprogramowaniem dla Wydziału Biotechnologii Zadanie 2: Dostawa modułu do spektralnej analizy obrazów fluorescencyjnych dedykowanego do współpracy z mikroskopami odwróconymi dla Wydziału Biotechnologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termin wykonania zamówienia maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały Certyfikat CE tzn. spełniały wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Oferta musi być kompletna w zakresie danego zadania. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętów sprawnych, nieuszkodzonych, o bardzo dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ. Dopuszcza się urządzenia używane, z gwarancją Wykonawcy na co najmniej 12 miesięcy. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5) stanowią minimalne parametry techniczne i jakościowe, oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć urządzenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji to minimum 12 miesięcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia/minimalne parametry techniczne ”, podzielonego na załączniki: 5.1 dotyczący Zadania 1 oraz załącznik 5.2. dotyczący zadania 2. Zaoferowane produkty powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów potwierdzających spełnianie wszystkich minimalnych wymagań oraz wpisanie nazwy producenta. 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (wzór umowy) z terminem płatności 21 dni od daty przekazania faktury wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38516000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ofertę należy przygotować na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzenia oferty przez Wykonawcę na własnym formularzu wymaga się, aby Wykonawca uwzględnił w nim wszystkie oświadczenia i elementy zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Formularz ofertowy złożony przez Wykonawcę stanowi treść oferty, w związku z powyższym nie będzie podlegał uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Niezłożenie dokumentu lub jego części skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. b. oświadczenia wymienione w pkt. 1a, VIII SIWZ ( Załącznik nr 3 do SIWZ). c. uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy d. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną załącznik nr 5 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną