Przetargi.pl
Dostawa odczynników wraz z najmem automatycznego analizatora mikrobiologicznego z zewnętrznym specjalistycznym oprogramowaniem mikrobiologicznym oraz na najem analizatora do hodowli drobnoustrojów z krwi na okres 36 miesięcy Znak:ZP/PRZET/65/2009

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Karmelicka 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8232230 , fax. 033 8232230
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Karmelicka 5 5
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8232230, fax. 033 8232230
    REGON: 00030646600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników wraz z najmem automatycznego analizatora mikrobiologicznego z zewnętrznym specjalistycznym oprogramowaniem mikrobiologicznym oraz na najem analizatora do hodowli drobnoustrojów z krwi na okres 36 miesięcy Znak:ZP/PRZET/65/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odczynników wraz z najmem automatycznego analizatora mikrobiologicznego z zewnętrznym specjalistycznym oprogramowaniem mikrobiologicznym oraz na najem analizatora do hodowli drobnoustrojów z krwi na okres 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia poprzez bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Do potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu wykazania że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowany asortyment wszystkich wymagań określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wzór stanowi załącznik nr 3. b) Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany asortyment, wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm.) potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r.w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U z 2004 Nr 251 poz.2514 ze zm.), wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. c) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm.) potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania./jeśli dotyczy d) Dokumenty potwierdzające prawo producenta do oznaczenia oferowanego przedmiotu zamówienia znakiem CE./jeśli dotyczy e) Materiały informacyjne (katalogi, itp.) dotyczące oferowanych analizatorów, zestawu komputerowego i drukarki, potwierdzające spełnianie oferowanych parametrów granicznych. Wykonawca winien w materiałach informacyjnych zaznaczyć oferowane parametry graniczne podając nr pozycji określonej w tabeli  - załącznik nr 1 do SIWZ. f) Karty charakterystyk odczynników, /jeśli dotyczy g) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności dziąłań wykonawcy z normami jakościowymi ISO 13485 w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca może złożyć zaświadczenie lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednie stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewniania jakości. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w punkcie VI.1.2 a), składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach