Przetargi.pl
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu dla potrzeb Laboratorium Serologii z Bankiem Krwi Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat od daty podpisania umowy.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu dla potrzeb Laboratorium Serologii z Bankiem Krwi Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat od daty podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu dla potrzeb Laboratorium Serologii z Bankiem Krwi Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym (Załącznik nr 3 do SIWZ), opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ), oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 2. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do Laboratorium Serologii z Bankiem Krwi Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. 3. Oferujemy termin płatności 60 dni, licząc od daty zrealizowania dostawy odczynników i otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4. Materiały zużywalne i odczynniki będą dostarczane w terminie do 7 dni kalendarzowych tj. ….......dni kalendarzowych od złożenia zamówienia, na własny koszt i ryzyko. 5. Zamówienia będą składane zgodnie z ustalonym po podpisaniu umowy harmonogramem zamówień. 6. Do każdej serii realizowanego zamówienia wykonawca zapewni certyfikat jakości lub umożliwi dostęp do strony internetowej w celu pobrania i wydrukowania niezbędnych dokumentów: Świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania dla oferowanego asortymentu, zgodnie z aktualnymi przepisami obowiązującymi w Polsce tj. ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 późn. zm.) potwierdzające, że oferowany asortyment jest zarejestrowany w Polsce jako wyrób medyczny lub posiada Certyfikat CE stwierdzający zgodność z Dyrektywą Rady UE 93/42 EEC lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. 7. Wykonawca oświadcza, że nie będzie wnosił roszczeń z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym określonym w formularzu cenowym. 8. Odczynniki zgodne z instrukcjami obsługi sprzętu, który stanowi własność Zamawiającego tj. Diamed ID-System. W skład systemu Diamed ID wchodzą: wirówka ID Centrifuge 6 S (2 sztuki), ID Pipetor FP – 4 (1 sztuka). Zamawiający dopuszcza nieodpłatne użyczenie przez Wykonawcę na czas trwania umowy, sprzętu dedykowanego do wykonywania wszystkich badań przy użyciu odczynników opisanych w Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 2 do SWIZ. 9. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych walidacji sprzętu, który nie jest własnością szpitala (tj. objętego dzierżawą wymienionego w formularzu cenowym załącznik nr 3 do SIWZ) oraz ewentualnie sprzętu nieodpłatnie użyczonego ramach realizacji umowy przetargowej. 10. Wykonawca zapewnia minimum 9 miesięczny okres gwarancji na odczynniki oraz minimum 5 tygodniowy okres gwarancji na krwinki wzorcowe. Termin gwarancji jest tożsamy z terminem przydatności do użycia zgodnie z deklaracją producenta. 11. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Zamawiający wymaga, złożenia wraz z ofertą : a) oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy- Załącznik nr 6 do SIWZ. b) oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach