Przetargi.pl
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów parametrów krytycznych

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów parametrów krytycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów parametrów krytycznych dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. spełniające parametry graniczne opisane w załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Oferowane analizatory będą objęte gwarancją i bezpłatnym serwisem przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu 24 godzin. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawa i wymiana części zamiennych (dostarczenie i zamontowanie - czyli transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem) następowały na koszt Wykonawcy. Zamawiający ponosi tylko i wyłącznie koszt materiałów eksploatacyjnych, które ulegają zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji urządzenia (lampy oraz wszystkie inne niezbędne wskazane przez Wykonawcę w tabeli, część II w załączniku nr 3 do SIWZ/Umowy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty pełnej, zawierającej wszystkie wymienione elementy (tj. analizatory, wraz z oryginalnymi odczynnikami i materiałami eksploatacyjnymi do analizatorów). Oferowane analizatory, odczynniki, kalibratory do analizatorów muszą być kompatybilne natomiast kapilary, zatyczki, mieszadła w ilości zgodnej z ilością oznaczeń. 6. Zamawiający wymaga wyszczególnienia kosztów: zestawów odczynnikowych, kalibratorów i kontroli, (jeżeli taka wycena jest konieczna) – w formie tabeli cen jednostkowych (załącznik nr 3 do SIWZ/Umowy, z których sumy zostaną podane w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ/Umowy) oraz kosztów: materiałów eksploatacyjnych do analizatorów oraz dzierżawy urządzeń – łączne kwoty podane w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ/Umowy. 7. Do podanych ilości oznaczeń należy uwzględnić odpowiednią ilość opakowań kalibratorów i materiałów kontrolnych na cały okres trwania umowy, jeżeli takie są potrzebne do prawidłowej eksploatacji. 8. Dostawa odczynników, kalibratorów oraz materiałów eksploatacyjnych będzie następowała sukcesywnie, w drodze okresowych zamówień pisemnych (w tym poprzez faks) zgłaszanych przez Zamawiającego, do wskazanego pomieszczenia w Magazynie Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., transportem Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty złożenia zamówienia na koszt Wykonawcy. 9. Dostawa będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 10. Ilości przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 do SIWZ/Umowy są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 11. Dostawa i instalacja analizatorów parametrów krytycznych nastąpi do 21 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy również bezpłatnie „rozruchowy” pakiet odczynników i akcesoriów. 12. Urządzenia zostaną przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Koszty dostawy instalacji i szkolenia dla personelu poniesie Wykonawca. 13. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oferowanych analizatorów parametrów krytycznych oraz wszelkie inne dokumenty związane z urządzeniami najpóźniej w dniu instalacji urządzenia. 14. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego urządzeń jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w formie papierowej kopie aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25.02.2011 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 143 z późn. zm.) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne. Dla odczynników, które nie zawierają substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy załączyć oświadczenie producenta, że oferowane odczynniki są bezpieczne. 15. Dostarczone analizatory będą wyposażone we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy (tzn. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kompletny zestaw analityczny). 16. Wymagane jest oznaczenie zgodności CE dla analizatorów oraz akcesoriów i wszystkich odczynników. 17. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach