Przetargi.pl
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów koagulologicznych

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów koagulologicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów koagulologicznych spełniających parametry graniczne opisane w załączniku nr 3A lub 3B do SIWZ/UMOWY dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2A, 3A, 4A lub 2B, 3B, 4B do SIWZ/UMOWY. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na dzierżawę analizatorów wraz z oryginalnymi odczynnikami, kalibratorami, kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do analizatorów. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów kontrolnych do wszystkich rodzajów oznaczeń wymienionych w załączniku nr 2A lub 2B do SIWZ/UMOWY. Oferowane analizatory, odczynniki, kalibratory, kontrole muszą stanowić kompletny system analityczny. Kontrola PT, APTT na trzech poziomach, po jednym oznaczeniu we wszystkie dni w roku. Każdy z poziomów nastawiany naprzemiennie w kolejnych dniach. Jedna fiolka kontroli przeznaczona na 1 dzień. Ilość kontroli należy zaokrąglić w górę do pełnych opakowań. Kontrola D-DIMERÓW na dwóch poziomach, wykonywane codziennie w każdym dniu roku, naprzemiennie. Ilość kontroli należy wycenić zależnie od stabilności materiału po rozpuszczeniu (bez mrożenia). Ilość kontroli należy zaokrąglić w górę do pełnych opakowań. 4. Zamawiający wymaga wyszczególnienia kosztów: zestawów odczynnikowych, kalibratorów, kontroli – w formie tabeli cen jednostkowych (załącznik nr 2A i 4A lub 2B i 4B do SIWZ/UMOWY), z których sumy zostaną podane w formularzu ofertowym załącznik nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY) oraz kosztów: materiałów eksploatacyjnych do analizatora oraz dzierżawy urządzenia – łączne kwoty podane w formularzu ofertowym – załącznik nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 5. Wykonawca na swój koszt włączy jeden z analizatorów koagulologicznych do sieci LIS firmy ASSECO Poland S.A. w terminie 14 dni od podpisania protokołu uruchomienia analizatorów koagulologicznych. 6. Wszystkie materiały potrzebne do realizacji zamówienia należy obliczyć z należytą starannością. W przypadku wystąpienia braków w odczynnikach, materiałach kontrolnych i akcesoriach potrzebnych do wykonania przedstawionej ilości badań, koszty uzupełniających towarów pokryje Wykonawca. 7. Termin ważności oferowanych odczynników nie może być krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy. 8. Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli oraz materiałów eksploatacyjnych będzie następowała sukcesywnie, w drodze okresowych zamówień pisemnych (w tym poprzez faks) zgłaszanych przez Zamawiającego, do wskazanego pomieszczenia w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Szpitala, transportem Wykonawcy w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia na koszt Wykonawcy. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 10. Ilości przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A i 4A lub 2B i 4B do SIWZ/UMOWY są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 11. Oferowane analizatory będą objęte gwarancją i bezpłatnym serwisem przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu do 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia w dni robocze. 12. W przypadku awarii trwającej dłużej niż 72 godziny Wykonawca zapewni analizatory zastępcze. 13.W czasie trwania dzierżawy Wykonawca zapewni obowiązkowe przeglądy techniczne analizatorów koagulologicznych co 6 miesięcy, chyba, że producent aparatów wskazuje inaczej. 14. Zamawiający wymaga, aby usługi serwisowe w tym dostawa i wymiana części zamiennych (dostarczenie i zamontowanie - czyli transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem) następowały na koszt Wykonawcy. Zamawiający ponosi tylko i wyłącznie koszt materiałów eksploatacyjnych, które ulegają zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji urządzenia (lampy oraz wszystkie inne niezbędne wskazane przez Wykonawcę w tabeli, cześć II w załączniku nr 4A lub 4B do SIWZ/UMOWY). 15, Dostawa i instalacja analizatorów koagulologicznych nastąpi w ciągu 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy również bezpłatnie „rozruchowy” pakiet odczynników, akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych (po 1 komplecie odczynników dla każdego analizatora). Urządzenia zostaną przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Koszty dostawy instalacji i szkolenia dla personelu poniesie Wykonawca. 16. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oferowanego analizatorów koagulologicznych oraz wszelkie inne dokumenty związane z urządzeniami najpóźniej w dniu instalacji urządzenia. 17. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego urządzeń jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w formie papierowej kopie aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25.02.2011 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1225) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne. Dla odczynników, które nie zawierają substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy załączyć oświadczenie producenta, że oferowane odczynniki są bezpieczne. 18. Dostarczone analizatory będą wyposażone we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy. 19. Zamawiający będzie objęty bez dodatkowych opłat programem międzynarodowej kontroli jakości RIQAS, preferowanej przez Zamawiającego, co najmniej 4 razy w roku na wszystkie zamawiane parametry. 20.Wymagane jest oznaczenie zgodności CE dla analizatorów, akcesoriów i wszystkich odczynników. 21.Wymagana niezmienność cen odczynników, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawy: przez cały okres trwania umowy. 22.Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy lub zamówienia, wystawionej faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach