Przetargi.pl
dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury

Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Łęczycka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 7164161, 7174129 , fax. 0-42 7174129
  • Data zamieszczenia: 2021-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu
    ul. Łęczycka 24a
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0-42 7164161, 7174129, fax. 0-42 7174129
    REGON: 47087175900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnie.zgierz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. jest sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury dla potrzeb Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym szczegółowo poniżej 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, według załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). 3. Sposób wykonania zamówienia określony został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności we istotnych postanowieniach umowy. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (Pakiety nr 1 – 3): Pakiet nr 1 – dostawa odczynników do badania hemostazy wraz z dzierżawą aparatury Przedmiot zamówienia dla część/pakietu 1 obejmuje: 1) sukcesywną dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych, kuwet (naczynka reakcyjne) oraz wszystkich innych akcesoriów niezbędnych do wykonania poniższych badań w okresie 24 miesięcy obowiązywania umowy: a) PT 4500 badań b) APTT 1800 badań 2) dzierżawę 1 szt. analizatora koagulogicznego do badania układu hemostazy wraz z dostawą zestawu komputerowego składającego się z komputera, monitora, UPS oraz z podłączeniem do systemu LIS Marcel; szczegółowy opis zamówienia uwzględniający parametry przedmiotu dzierżawy oraz pozostałe wymagania Zamawiającego określone zostały w Załączniku nr 2 – formularzu cenowym oraz załączniku nr 5 istotnych postanowieniach umowy dla pakietu 1 ; 3) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej aparatury medycznej; 4) wszystkie inne obowiązki Wykonawcy wynikające z postanowień SIWZ wraz z załącznikami, w tym z postanowień istotnych postanowień umowy według Załączników do SIWZ dla Pakietu 1 5) Podana przez Zamawiającego liczba badań zawiera oznaczenia przewidziane na kontrole. Kontrola wewnątrzlaboratoryjna codziennie (5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku) na 3 poziomach materiału kontrolnego: a) poziom normalny b) poziom patologiczny niski c) poziom patologiczny wysoki. Pakiet nr 2 – dostawa odczynników do badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą aparatury Przedmiot zamówienia dla część/pakietu 2 obejmuje: 1) sukcesywną dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych (np. papier do drukarki itp.) oraz wszystkich innych akcesoriów niezbędnych do wykonania 16000 badań ogólnych moczu w okresie 24 miesięcy obowiązywania umowy; 2) dzierżawę 1 szt. półautomatycznego analizatora moczu In vitro, przeznaczonego do wykrywania lub półilościowego oznaczania stężeń niektórych parametrów wraz z dostawą zestawu komputerowego składającego się z komputera, monitora, UPS oraz z podłączeniem do systemu LIS Marcel. szczegółowy opis zamówienia uwzględniający parametry przedmiotu dzierżawy oraz pozostałe wymagania Zamawiającego określone zostały w Załączniku nr 2 – formularzu cenowym oraz załączniku nr 5 istotnych postanowieniach umowy dla pakietu 2 ; 3) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie dostarczonej aparatury medycznej; 4) wszystkie inne obowiązki Wykonawcy wynikające z postanowień SIWZ wraz z załącznikami, w tym z postanowień istotnych postanowień umowy według Załączników do SIWZ dla Pakietu 2; 5) Podana przez Zamawiającego liczba badań zawiera oznaczenia przewidziane na kontrole. Kontrola wewnątrzlaboratoryjna codziennie (5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku) na 2 poziomach moczu kontrolnego. Pakiet nr 3 – dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatury. Przedmiot zamówienia dla część/pakietu 3 obejmuje: 1) sukcesywną dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkich innych akcesoriów niezbędnych do wykonania poniższych badań w okresie 24 miesięcy obowiązywania umowy: a) TSH – 8500 badań; b) FT3- 2000 badań; c) FT4 – 2500badań; d) Przeciwciała anty – TG -200 badań; e) Przeciwciała anty – TPO – 300badań; f) TPSA – 1600 badań; g) FPSA – 40 badań; h) Insulina – 150 badań; i) Witamina D Total - 500 badań; j) Witamina B12 - 400 badań; 2) dzierżawę 1 szt. analizatora immunologicznego, wraz z dostawą zestawu komputerowego składającego się z komputera, monitora, UPS oraz z podłączeniem do systemu LIS Marcel. Szczegółowy opis zamówienia uwzględniający parametry przedmiotu dzierżawy oraz pozostałe wymagania Zamawiającego określone zostały w Załączniku nr 2 – formularzu cenowym oraz załączniku nr 6 istotnych postanowieniach umowy dla pakietu 3; 3) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie dostarczonej aparatury medycznej; 4) wszystkie inne obowiązki Wykonawcy wynikające z postanowień SIWZ wraz z załącznikami, w tym z postanowień istotnych postanowień umowy według Załączników do SIWZ dla Pakietu 3; 5) Podana przez Zamawiającego liczba badań zawiera oznaczenia przewidziane na kalibrację i kontrole. 5. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do SIWZ znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach