Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska 57-65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3428296 , fax. 083 3428297
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Terebelska 57-65 57-65
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 083 3428296, fax. 083 3428297
REGON: 00067670800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora mikrobiologicznego, Laboratoryjnego Systemu Informatycznego i sprzętu komputerowego. Sprawa znak: ZZP.3520/16/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora mikrobiologicznego, Laboratoryjnego Systemu Informatycznego i sprzętu komputerowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 700,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) za zrealizowane dostawy zapewnią nie krótszy niż 30 dniowy termin płatności; 2) zapewnią, że ceny ofertowe odczynników i wszystkich materiałów zużywalnych, niezbędnych do wykonania określonej przez zamawiającego ilości badań nie wzrosną przez okres min. 12 miesięcy od daty zawarcia umowy; 3) zapewnią, że stawki czynszu dzierżawnego nie wzrosną przez okres obowiązywania umowy; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 50 000 zł; 5) dokonają wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia (instalowany analizator, sprzęt informatyczny); 6) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium; 7) spełniają warunki określone w siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi (załączniki nr 4 i 7 do siwz). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 50 000 zł. 6. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium. 7. Oświadczenie wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz), że przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu instrukcje metod badawczo-pomiarowych (w języku polskim). 8. Oświadczenie wykonawcy, że dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia (zgodnie z zał. nr 9 do siwz). 9. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski zaoferowane urządzenia określone w załącznikach 5 i 12 do siwz i potwierdzające oznaczenie znakiem CE. 10. Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane odczynniki i materiały zużywalne są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z załącznikiem nr 11 do siwz. W razie wątpliwości co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu. 11. Wypełnione załączniki nr 5, 6, 12. 12. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa podłoży, krążków antybiotykowych i odczynników do Laboratorium Mikrobiologicznego SPZOZ w Krasnymstawie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa odczynników do wykonywania badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu medycznego i odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-19 - dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa odczynników chemicznych, testów i krążków dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej wg zadań 1-7
Dodano: 2016-07-12 - dostawa odczynników laboratoryjnych w 2016r. - trzecie postępowanie powtórzone.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego do działalności naukowo-badawczej (nr sprawy UM-ZP-262-35/16)
Dodano: 2016-07-01 - Przedmiotem zamówienia ZM 29/230/2016 jest dzierżawa analizatorów laboratoryjnych wraz z zakupem i dostawą odczynników dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do odczytu OB
Dodano: 2016-06-09