Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6427357 , fax. 089 6469250
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
ul. Władysława Jagiełły 1 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6427357, fax. 089 6469250
REGON: 51139872500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego oraz wyposażeniem pracowni w mikroskop optyczny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego typu CBC=WBC5DIFF potrzebnych do wykonania 81 000 oznaczeń w ciągu 36 miesięcy oraz wyposażeniem pracowni w mikroskop optyczny przeznaczony do wykonywania badań z zakresu hematologii. Przedmiot zamówienia stanowi jedna oferta całościowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 200,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzależnia ubieganie się każdego Wykonawcy o udzielenie tego zamówienia od spełnienia przez niego określonych w SIWZ warunków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (na załączonym druku- zał. nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ( Prawo zamówień publicznych), (na załączonym druku -zał. nr.5 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) zestawienie parametrów wymaganych analizatora - (na załączonym druku - zał. nr 3 do SIWZ), h) zestawienie parametrów technicznych mikroskopu optycznego - (na załączonym druku -zał. nr 4 do SIWZ), i) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), j) dowód wpłaty wadium 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - dla potwierdzenia tego warunku jest zrealizowanie przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przynajmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę min. 14 tys. Euro netto. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: a) katalogi lub kopie ich stron, instrukcje obsługi, prospekty, foldery lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych asortymentów. 3. Dokumenty dodatkowe a) Oświadczenie oferenta , że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego: - dla wyrobów klasy I - deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas: IIb i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania- OŚWIADCZENIE OFERENTA, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (kserokopie dokumentów może poświadczyć przedstawiciel oferenta upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych do badań na potrzeby ZIPR IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych do badań na potrzeby IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do badań na potrzeby ZBGiZ IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych do badań na potrzeby ZIiMŻ IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych do badań na potrzeby ZBGiZ IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych do badań na potrzeby ZIiMŻ w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2016-07-13 - sprzedaż i dostawa odczynników laboratoryjnych z materiałami pomocniczymi, zużywalnymi i kontrolnymi do badań hematologicznych w ramach kontroli jakości składników krwi niezbędnych do wykonania 9 000 oznaczeń wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 3 DIFF.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych do badań na potrzeby ZIiMŻ w IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2016-07-06 - Odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny
Dodano: 2016-07-05 - przetarg nieograniczony na dostawy odczynników biochemicznych i odczynników do badań równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2016-06-30