Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg
- Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
ul. Ogińskiego 6
58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
REGON: 29364000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.jgora.pl; poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników wraz dzierżawą aparatu do barwień immunohistochemicznych dla potrzeb Zakładu Patomorfologii WCSKJ w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz dzierżawą aparatu do barwień immunohistochemicznych dla potrzeb Zakładu Patomorfologii WCSKJ w Jeleniej Górze tj.: - dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych - dzierżawa aparatu do badań immunohistochemicznych - dostawa - medium wodne do nakrywania preparatów immunohistochemicznych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wielkość, zakres i ilość został zawarty w załączniku nr 1 i 3 do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.500,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483. lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. , poz. 110 z późn. zm.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają dla hurtowni farmaceutycznych zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych z dnia 17.01.2017 r. (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA NA WEZWANIE DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ ZGODNIE Z ART. 26 UST. 2 Ustawy pzp wykazu dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Dot. asortymentu zużywalnego: a) Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), do każdej pozycji, języku polskim na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, której pozycji z załącznika nr 1 dotyczy. Dot. dzierżawy aparatu: b) Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 3 do specyfikacji, w którym został opisany potwierdzony parametr, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołącza do formularza ofertowego oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 Pzp, Wykonawca dołącza następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 4. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem załącznik nr 2 do SIWZ, b) Formularze cenowe – załącznik nr 1, 4 , 5 do SIWZ, c) Dowód wniesienia wadium d) aktualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, e) aktualne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, f) aktualne oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym – zgodnie załącznikiem nr 8 do SIWZ, g) aktualne oświadczenie dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ ( dołączyć w razie potrzeby) h) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, i) Dokumenty wymagane w Rozdziale IX w pkt 9,11 niniejszego rozdziału SIWZ dla Wykonawców korzystających z zasobów podmiotów trzecich. 5. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA NA WEZWANIE DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ ZGODNIE Z ART. 26 UST. 2 Ustawy pzp wykazu dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Dot. asortymentu zużywalnego: a)Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), do każdej pozycji, języku polskim na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, której pozycji z załącznika nr 1 dotyczy. Dot. dzierżawy aparatu: b)Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 3 do specyfikacji, w którym został opisany potwierdzony parametr,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczania autoprzeciwciał i innych parametrów metodą ELISA i immunofluoroscencji pośredniej oraz diagnostyki alergii (wyczerpanie)
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii i Cytologii Klinicznej
Dodano: 2022-11-18 - Sukcesywna dostawa odczynników w ramach projektu pt. "Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań",nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków na Odczynniki biochemiczne
Dodano: 2021-03-30 - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz sprzętu do diagnostyki in vitro dla Zakładu Patomorfologii z podziałem na 5 pakietów
Dodano: 2021-02-26 - Sukcesywna dostawa odczynników w ramach projektu pt. "Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań",nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków na Odczynniki biochemiczne
Dodano: 2020-12-31 - Sukcesywna dostawa odczynników w ramach projektu pt. "Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA z podziałem na dwie (2) części: Część I– Odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego Część II – Odczynniki do ekstrakcji
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa odczynników do diagnostyki polimorfizmu genetycznego dla sekwenatora 3500 Genetic Analyzer 2szt (dwa obszary) -przetarg roczny- powtórzenie
Dodano: 2020-11-12 - ukcesywna dostawa odczynników od 1.1.2021 do 30.9.2022 w ramach projektu pt. „Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA z podziałem na pięć (5) części: — część I – odczynniki do badań molekularnych, — część II – odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego, — część III – odczynniki do ekstrakcji, — część IV – odczynniki biochemiczne, — część V – leki cytotoksyczne.
Dodano: 2020-10-16 - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz sprzętu do diagnostyki in vitro dla Zakładu Patomorfologii z podziałem na 5 pakietów
Dodano: 2020-05-25