Przetargi.pl
„Dostawa odczynników, testów wraz z dzierżawą analizatorów”

Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, Grunwaldzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3532800; 34 3532810 , fax. 34 3562880
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
    Grunwaldzka 48
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 3532800; 34 3532810, fax. 34 3562880
    REGON: 00029278700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa odczynników, testów wraz z dzierżawą analizatorów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa odczynników, testów wraz z dzierżawą analizatorów”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie części od nr 1 do nr 6. 3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 4. Wymagania odnośnie dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych (dotyczy części 3, 4, 5 i 6): 1) W cenie oferty należy uwzględnić odpowiednie rodzaje i ilości materiałów zużywalnych, kalibratorów i materiałów kontrolnych służących do wykonania podanych ilości oznaczeń; podana ilość oznaczeń nie zawiera kontroli i kalibracji. 2) Proponowana ilość i wielkość opakowań odczynników oraz materiałów zużywalnych, kalibratorów i surowic powinna być dopasowana do ilości oznaczeń oraz uwzględniać zapotrzebowanie i trwałość odczynnika po otwarciu; 3) W przypadku niedoszacowania ilości materiałów kontrolnych, kalibratorów, akcesoriów zużywalnych, płynów i innych odczynników dodatkowych, koszty dodatkowych dostaw ponosi Wykonawca, z wyłączeniem sytuacji, w której wzrost wykorzystania odczynników będzie spowodowany wzrostem ilości badań, w porównaniu do deklarowanych ilości w SIWZ bądź użytkowaniem analizatorów w sposób niezgodny z instrukcją obsługi analizatorów; 4) Wykonawca zapewnienia, że w czasie awarii dzierżawionego analizatora, Zamawiający będzie mógł wykonać analizy „CITO” w innym najbliższym laboratorium, na koszt Wykonawcy (koszt wykonania badania + transport). 5. Wykonawca zapewni i wliczy w cenę oferty podłączenie i współpracę analizatora z komputerem zewnętrznym oraz siecią informatyczną - w laboratorium Zamawiającego używany jest informatyczny system InfoMedica, natomiast w szpitalu system AMMS firmy Asseco Poland z Rzeszowa. Analizatory muszą posiadać możliwość wymiany danych wg standardu HL7 - dwukierunkowa transmisja danych (dotyczy części 3, 4 i 6). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia w formularzach cenowych ogólną ilość danego asortymentu na opakowania jednostkowe, w jakich jest on obecnie konfekcjonowany i sprzedawany, zachowując oczywiście podaną ogólną ilość. Jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa to należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie później niż z pierwszą dostawą dostarczył aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych oraz metodyki w języku polskim (dokumenty mogą być przesłane w formie elektronicznej na e-mail: laboratorium@wsnlc.pl). 8. Zamawiający wymaga, aby zamówione odczynniki w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 9. miesięczną (nie dotyczy krwi kontrolnej hematologia) datę przydatności do użytku. 9. Oferowane wyroby medyczne winny posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia wynikające z przepisów ustawy o wyrobach medycznych, takie jak deklaracje zgodności, świadectwa CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasy danego wyrobu wymagane w Polsce oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych. Butelki z odczynnikami muszą posiadać oznaczenia zgodne z kartą charakterystyki substancji niebezpiecznych 10. Wykonawca w częściach zamówienia, gdzie wymagana jest dzierżawa analizatorów, zobowiązuje się przekazać w 36. miesięczną dzierżawę analizatory zgodne z wymaganymi parametrami granicznymi wraz z ich zainstalowaniem, oddaniem do użytku (uruchomieniem), przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzeń oraz dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim. Wymagany termin zainstalowania analizatorów wraz z przeszkoleniem personelu - maksymalnie 7 dni od daty podpisania umowy. Szkolenia przeprowadzone będą w formie dostosowanej do sytuacji epidemiologicznej, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia dokumentów potwierdzających jakość oferowanych produktów na każdym etapie postępowania i realizacji umowy. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł dokonać oceny zgodności parametrów zaoferowanych produktów z wymaganiami. 12. Wykonawca może dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające jakość oferowanych produktów (aktualny katalog firmowy z opisem oferowanych produktów w języku polskim), na podstawie którego przygotowano ofertę (strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Kody z katalogu powinny się zgadzać z kodami w tabeli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach