Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
ul. Rydygiera 1 1
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
REGON: 00126182000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników serologicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa odczynników serologicznych do oznaczania grup krwi i czynnika Rh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami znajduje sie w załaczniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336961006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 1.1. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawy pieczywa o wartości, co najmniej 10.000, -zł 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 2.1. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 5.000,- zł 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Wymagane warunki: 3.1. Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; 3.2. Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 3.4. Wykonawca nie został skazany za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 3.5. Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty musza być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. Wykaz wykonywanych w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w rozdziale 7 pkt 1.1. Wykaz powinien zawierać: zrealizowane zamówienia, daty wykonania, Zamawiających, wartości zamówień oraz za łączone dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 1.3. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo rozliczeniowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości określonej w rozdziale 7 pkt 2.1 - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 2.1. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004r poz. 896) tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności, a w przypadku, gdy wyrób medyczny jest wprowadzony po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie powyższą ustawą. 3. Pozostałe dokumenty 3.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 3.2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców (zgodnie z art. 23 ustawy), zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania, określając zakres udzielonego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby uprawione do reprezentacji Wykonawców, 3.4. Pełnomocnictwo uprawniające do występowania w imieniu Wykonawcy i podpisywania ofert, (jeżeli forma reprezentacji nie wynika z wpisu do KRS lub innej ewidencji działalności gospodarczej), 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.3 - 1.5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o którym mowa w ppkt. 3.5 kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa niżej wymienione dokumenty: a)dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub dokumenty potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy dotyczące ww. art. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa analizatora immunohematologicznego wraz z systemem back up na okres 3 miesięcy oraz dostawa odczynników współpracujących z ww. sprzętem
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa odczynników do badań serologicznych krwi wraz z dzierżawą analizatora i wyposażenia dodatkowego
Dodano: 2015-02-25 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora dla Pracownii Serologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi.
Dodano: 2015-02-24 - Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z podłączeniem do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego oferowanego przez Wykonawcę
Dodano: 2015-02-10 - Dostawa odczynników, surowic oraz drobnego sprzętu do posiadanej przez Zamawiającego aparatury serologicznej.
Dodano: 2014-12-30 - Dostawa odczynników, wraz z materiałami kontrolnymi, kalibratorami, materiałami zużywalnymi oraz dzierżawą analizatora biochemicznego.
Dodano: 2014-08-19 - Dostawa odczynników, akcesoriów wraz z dzierżawą analizatora do badań immunohematologicznych oraz z dostawą odczynników do diagnostyki serologicznej układów czerwonokrwinkowych.
Dodano: 2014-06-18 - Dostawa odczynników, akcesoriów wraz z dzierżawą analizatorów do badań immunohematologicznych oraz z dostawą odczynników do diagnostyki serologicznej układów czerwonokrwinkowych.
Dodano: 2014-05-30 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania badań immunotransfuzjologicznych w systemie zamkniętym mikrometodą kolumnową żelową DiaMed ID-Micro Typing System oraz dzierżawa inkubatora do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 24/14
Dodano: 2014-05-22 - Dzierżawa analizatora immunohematologicznego wraz z analizatorem zapasowym i oprogramowaniem zarządzającym pracownią serologii immunotransfuzjologicznej i bankiem krwi oraz dostawa odczynników współpracujących z ww. sprzętem dla Banku Krwi
Dodano: 2014-03-12