Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 472 400, fax. 583 472 913
REGON: 162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników oraz urządzeń wymiennych, umożliwiających konfigurację dowolnego układu dezintegracji niskotemperaturowej na potrzeby projektu pn. Opracowanie technologii przygotowania substratów wykorzystywanych w kofermentacji metanowej metodami dezintegracji (DEZMETAN), realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia: Dostawa odczynników oraz urządzeń wymiennych, umożliwiających konfigurację dowolnego układu dezintegracji niskotemperaturowej na potrzeby projektu pn. Opracowanie technologii przygotowania substratów wykorzystywanych w kofermentacji metanowej metodami dezintegracji (DEZMETAN), realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: a) urządzenia wymienne, b) odczynniki mikrobiologiczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4a i 4b do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę, wniesienie i rozładunek - do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek HYDRO nr 20, II piętro do laboratorium 206. 6. Zamawiający zastrzega, że wszelkie ryzyko do momentu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, ponosi Wykonawca. 7. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3a (część I) lub 3b (część II) do SIWZ. 8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot danej części zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie zaoferowanych produktów, charakteryzując je m.in. poprzez podanie n/w informacji umożliwiających zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent, nazwa, typ/model. 13. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzonego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (dla części I) lub 6 (dla części II) do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) dla części A – 1000,00 PLN. 2) dla części B – 500,00 PLN. W przypadku ubiegania się o obydwie części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1500,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów 1) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu oferty adresu internetowego wydającego dokument urzędu lub organu oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. 2) potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzonego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (dla części I) lub 6 (dla części II) do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2024-05-02 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - 2
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego, symulatorów anatomicznych, systemu detekcji i analizy (5 pakietów)
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego, sprzętu medycznego oraz sprzętu do rejestracji EEG w 3 (trzech) pakietach
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupsku
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach
Dodano: 2023-07-01 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i zamrażarki niskotemperaturowej w 6 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2022-07-29 - ZP/124/2020 Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach
Dodano: 2021-02-12 - Część I - dostawę generatora sygnału przemiennego do techniki DEIS. Część II - dostawę 2 identycznych kart pomiarowych do jednoczesnego pomiaru 64 kanałów akwizycyjnych. Część III - dostawę karty pomiarowej do jednoczesnego pomiaru 32 kanałów akwizycyjnych wraz peryferiami.
Dodano: 2021-02-01 - ZP/83/2020 Dostawa systemu informatycznego o parametrach technicznych i zasobach obliczeniowym umożliwiający pozyskiwanie i analizę danych biomedycznych w 2 pakietach
Dodano: 2021-01-21