Przetargi.pl
Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania badań gazometrii i równowagi kwasowo-zasadowej w okresie 24 miesięcy.

Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin - Jeziorna, Wierzejewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 770 93 08 , fax. 22 770 93 08
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Wierzejewskiego 12
    05-510 Konstancin - Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 22 770 93 08, fax. 22 770 93 08
    REGON: 142013120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania badań gazometrii i równowagi kwasowo-zasadowej w okresie 24 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Badania gazometrii i równowagi kwasowo-zasadowej - planowana ilość - 4400 oznaczeń. Dzierżawa analizatora do oznaczania parametrów krytycznych RKZ - okres dzierżawy - 24 miesiące. Opis wymaganych parametrów analizatora. 1. Analizator do badań gazometrycznych z Certyfikatem CE; 2. Parametry mierzone: pH, pCO2, pO2, Na, K, Cl,Ca, Bil., Hct, O2Hb, COHb, MetHb, tHb, SO2. Parametry wyliczane: cHCO3, BE, BEecf,, ctO2, ctCO2, luka anionowa; 3. Oznaczenie na analizatorze z próbki podanej bezpośrednio ze strzykawki lub kapilary; 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie odpowiednią liczbę wychwytów skrzepów, kalibratorów , materiałów kontrolnych (kontrole wykonywane będą naprzemiennie na jednym poziomie raz dziennie) i materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania zakontraktowanej liczby badań; 5. Wykonanie analizy z materiału: krew pełna, osocze, surowica; 6. Maksymalna objętość badanej próbki potrzebnej do wykonania wszystkich w/w parametrów nie może przekroczyć 200 µl; 7. Kalibratory/odczynniki gotowe do użycia; 8. Automatyczna kalibracja jedno i dwupunktowa bez użycia zewnętrznych butli z gazem kalibracyjnym; 9. W dniu instalacji analizatora w laboratorium aparat ma być gotowy do pracy tzn. ma posiadać wszystkie niezbędne elektrody ISE oraz inne niezbędne akcesoria; 10. Sygnalizator stanu napełnienia pojemników odczynnikami i ściekami; 11. Analizator ma współpracować z siecią informatyczną (dwukierunkowa komunikacja) będącą na wyposażeniu laboratorium (Infopublishing). Koszty podłączenia do sieci LIS pokrywa Wykonawca; 12. Czytnik kodów kreskowych do identyfikacji próbek; 13. Wbudowana drukarka; 14. Możliwość wpisania danych demograficznych pacjenta; 15. Graficzny wykres trendów u pacjenta; 16. Możliwość wyboru poszczególnych parametrów w zależności od potrzeb; 17. Zewnętrzny UPS (fabrycznie nowy), który w przypadku braku zasilania zapewni prace analizatora przez minimum 15 minut; 18. Termin ważności odczynników/kalibratorów w dniu dostarczenia do laboratorium nie krótszy niż 6 miesięcy; 19. Oprogramowanie w języku polskim; 20. Instrukcja obsługi w języku polskim; 21. Bezobsługowe elektrody, niewymagające wymiany membran czy dodawania płynów; 22. Analizator powinien być ujęty w kontroli zewnątrz laboratoryjnej prowadzonej przez Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi – minimum 50 uczestników kontroli użytkujących aparat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach