Przetargi.pl
Dostawa odczynników oraz dzierżawa aparatu do posiewu krwi i innych płynów ustrojowych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej WSzS Nr 4 w Bytomiu.

SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Al. Legionów 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2810271 do 79 w. 655 , fax. 032 2810270
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4
    Al. Legionów 10 10
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2810271 do 79 w. 655, fax. 032 2810270
    REGON: 00029627100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników oraz dzierżawa aparatu do posiewu krwi i innych płynów ustrojowych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej WSzS Nr 4 w Bytomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz dzierżawa aparatu do posiewu krwi i innych płynów ustrojowych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej WSzS Nr 4 w Bytomiu. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być wprowadzony do obrotu i używania w jednostkach Służby Zdrowia na terytorium RP zgodnie z prawem Polskim oraz prawem Unii Europejskiej oraz posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, świadectwa, atesty, dopuszczenia wpisy do odpowiednich rejestrów. Wymagania szczegółowe - Parametry graniczne dla podłoży na płytkach. - Średnica płytek 90 mm z wyłączeniem pozycji 17. - Termin ważności: minimum 6-8 tygodni dla podłoży zawierających krew, minimum 8-10 tygodni dla pozostałych. - Karty charakterystyki odczynników wraz z pierwszą dostawą odczynników. - Do wszystkich produktów wymagane jest dostarczenie świadectw kontroli jakości, z każdą dostawą. - Na płytkach z podłożem musi być umieszczona nazwa podłoża (symbol),nr serii, godzina rozlania płytek, nazwa firmy - Wraz z pierwszą dostawą należy dołączyć instrukcje techniczne w języku polskim wraz z kolorowymi ulotkami w języku polskim dla płytek z podłożami chromogennymi. - Zamawiający zastrzega sobie prawo odesłania zamówionej partii gotowych płytek z podłożami po stwierdzeniu, że transport odbył się w nieprawidłowych warunkach (zawilgocenie opakowań, uszkodzenie mechaniczne, woda kondensacyjna itp.). - Regularne dostawy podłoży na płytkach po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 389000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp. 5) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, czy też wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca składa ważne dokumenty rejestracyjne dla przedmiotu zamówienia, tj: przedłożyć do oferty kserokopię dokumentu uprawniającego do używania i obrotu zaoferowanymi wyrobami medycznymi zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych oraz rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy, tj: Wykonawca przedkłada Deklarację zgodności producenta, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną; lub wpis zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych na zaoferowany aparat do posiewu krwi i innych płynów ustrojowych 4) Materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia tj; katalogi, foldery szczegółowe opisy techniczne potwierdzające, że zaoferowany aparat do posiewu krwi (przeznaczony do 3 letniej dzierżawy) spełnia parametry określone w załączniku Nr 1.1 do SIWZ Wykaz parametrów, cech techniczno użytkowych wymaganych dla aparatu do posiewu krwi, przeznaczonego do 3 letniej dzierżawy 5) Instrukcję obsługi dla aparatu do posiewu krwi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dzp.szpital4.bytom.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach