Przetargi.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ AKCESORIÓW DO LABORATORIUM w ramach Projektu „Inkubator Innowacyjności 2.0”realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) Umowa Nr MNiSW/2019/177/DIR z dnia 04.07.2019 r. Umowa konsorcjum pomiędzy Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu, a UNINOVA Centrum Wdrożeń i Komercjalizacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - UNIKOMERC nr WOINI.4211.UW.3/NI/2019 dnia 13.02.2019 z podziałem na Części: Część nr 1 Dostawa materiałów laboratoryjnych, Część nr 2 Dostawa sprzętu laboratoryjnego, Część nr 3 Dostawa materiałów do ultrafiltracji, Część nr 4 Dostawa filtrów, Część nr 5 Dostawa elektrod Część nr 6 Dostawa pipet automatycznych, Część nr 7 Dostaw kolumn, Część nr 8 Dostawa odczynników podstawowych, Część nr 9 Dostawa odczynników specjalistycznych- Grupa A, Część nr 10 Dostawa odczynników specjalistycznych –Grupa B, Część nr 11 Dostawa odczynników do hodowli baterii, Część nr 12 Dostawa bakterii, Część nr 13 Dostawa kitów

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ AKCESORIÓW DO LABORATORIUM w ramach Projektu „Inkubator Innowacyjności 2.0”realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) Umowa Nr MNiSW/2019/177/DIR z dnia 04.07.2019 r. Umowa konsorcjum pomiędzy Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu, a UNINOVA Centrum Wdrożeń i Komercjalizacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - UNIKOMERC nr WOINI.4211.UW.3/NI/2019 dnia 13.02.2019 z podziałem na Części: Część nr 1 Dostawa materiałów laboratoryjnych, Część nr 2 Dostawa sprzętu laboratoryjnego, Część nr 3 Dostawa materiałów do ultrafiltracji, Część nr 4 Dostawa filtrów, Część nr 5 Dostawa elektrod Część nr 6 Dostawa pipet automatycznych, Część nr 7 Dostaw kolumn, Część nr 8 Dostawa odczynników podstawowych, Część nr 9 Dostawa odczynników specjalistycznych- Grupa A, Część nr 10 Dostawa odczynników specjalistycznych –Grupa B, Część nr 11 Dostawa odczynników do hodowli baterii, Część nr 12 Dostawa bakterii, Część nr 13 Dostawa kitów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1- 1.13 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę) do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością), ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja / termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: a) 12 miesięcy dla materiałów zużywalnych (dot. części nr 1, nr 3 -7 ) b) 24 miesięcy dla sprzętu laboratoryjnego (dot. część 2) c) zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) (dot. Części 8-13) 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji / ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 - 5.3 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę). 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.1-1.13 (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) formularz ofertowy wraz z oświadczeniami umożliwiającymi dokonanie oceny ofert w kryteriach (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) arkusz kalkulacyjny – załączniki 1.1-1.13 (stosownie do Części postępowania, na która Wykonawca składa ofertę), 3) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy). Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 4) oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ dla każdej Części, 5) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Forma dokumentów: W oryginale należy złożyć: -Formularz ofertowy oraz arkusz/e kalkulacyjny/e, -oświadczenie o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, -ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona). Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 6. W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: -oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. W przypadku oferty składanej wspólnie wykonawcy składają razem: -formularz ofertowy, - arkusz/e kalkulacyjny/e, 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach