Przetargi.pl
Dostawa odczynników, materiałów, szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji projektu pn. „Platforma żywnościowa” DZP/GOSPOSTRATEG-I/191/2018

Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-532 Warszawa, ul. Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226063600 , fax. 228490426
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego
    ul. Rakowiecka 36
    02-532 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226063600, fax. 228490426
    REGON: 000053835
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibprs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, materiałów, szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji projektu pn. „Platforma żywnościowa” DZP/GOSPOSTRATEG-I/191/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa odczynników, materiałów, szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji projektu pn. „Platforma żywnościowa” DZP/GOSPOSTRATEG-I/191/2018, w tym: Część I - odczynniki i reagenty, Część II - kwasy do mineralizacji, Część III - kolumienki IAC, Część IV – rozpuszczalniki, Część V - kolumny chromatograficzne, Część VI - szklo laboratoryjne, Część VII - materiały zużywalne do absorbcji atomowej kadmu i ołowiu, Część VIII - strzykawki chromatograficzne, Część IX - materiały biurowe, Cześć X - tonery do drukarki laserowej Dostawa artykułów, określonych w formularzach asortymentowo-cenowych następowała będzie etapami, w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w dni robocze, w godzinach 8:30 – 15:30, średnio 1 raz na miesiąc, do wyczerpania asortymentu, do 31.12.2018 r. Zapłata następować będzie na podstawie faktur, określających ilość faktycznie dostarczonego towaru, którego ceny jednostkowe określone będą w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Formularzu Asortymentowo-Cenowym. Zapłata nastąpi w ciągu do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę przelewem na jego konto. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego rodzaju kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych rodzajów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia na poziomie min. 70 %. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia określonego powyżej Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach