Przetargi.pl
Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i dzierżawę analizatora do badań biochemicznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 36/2014)

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6449601 , fax. 89 6492425
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
    ul. Gen. Wł. Andersa 3 3
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6449601, fax. 89 6492425
    REGON: 51087919600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i dzierżawę analizatora do badań biochemicznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 36/2014)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych, kalibratorów i dzierżawę analizatora do badań biochemicznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 36/2014) Obowiązki Wykonawcy : 1) Dostawa i transport 2) Rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń magazynowych. 1 ALT oznaczenie 30 000 2 AST oznaczenie 25000 3 Albumina oznaczenie 1 500 4 ALP oznaczenie 3 000 5 Alkohol etylowy oznaczenie 2500 6 Amylaza oznaczenie 7000 7 Białko całk. oznaczenie 4500 8 Białko w moczu i PMR oznaczenie 1800 9 Bilirubina całk oznaczenie 12 000 10 Bilirubina bezp. oznaczenie 1500 11 CK oznaczenie 1500 12 Cholesterol oznaczenie 23 000 13 CRP oznaczenie 42 000 14 Fosforany n/org. oznaczenie 4500 15 Glukoza oznaczenie 65 000 16 GGTP oznaczenie 2300 17 HDL oznaczenie 16 000 18 HbA1c oznaczenie 6000 19 Kreatynina oznaczenie 60000 20 Kwas moczowy oznaczenie 4500 21 LDH oznaczenie 1500 22 Magnez oznaczenie 6000 23 Mocznik oznaczenie 19000 24 Triglicerydy oznaczenie 17000 25 UIBC oznaczenie 1500 26 Wapń oznaczenie 9000 27 Żelazo oznaczenie 8000 28 ISE Na/K/Cl 75000/75000 /75000 29 Kalibratory i kontrole ilość opakowań dostosowana do ilości badań na 36 miesięcy ( kalibracja zgodnie z zaleceniami producenta , kontrola 1 x dziennie na 2 poziomach )* 30 31Materiały zużywalne dostosowane do ilości badań na 36 miesięcy* 32 33Kontrola zewnątrzlaboratoryjna bilirubina bezpośrednia 6 34Kontrola zewnątrzlaboratoryjna alkohol etylowy 6 35Dzierżawa analizatora typ/producentSpełniającego wszystkie wymagania konieczne zawarte w Tabeli nr 1 Wymagania konieczne odnośnie analizatora m-c 36 Lp.Parametry graniczne dla analizatora biochemicznego Tak Nie 1.Fabrycznie nowy automatyczny analizator biochemiczny typu wolnostojącego (podłogowy), obsługiwany z poziomu zewnętrznego komputera. 2.Wydajność dla testów biochemicznych/turbidymetrycznych min. 400 testów/godz. 3.Wewnętrzna przystawka ISE do pomiaru Na, K i Cl z w pełni bezobsługowymi wszystkimi elektrodami. 4.Wydajność ISE (dla surowicy) min. 60 próbek/godz. 5.Zamknięty system odczynnikowy do ISE 6.Bezpośredni pomiar ISE 7.Bezobsługowy układ optyczny - brak konieczności wymiany jego elementów. 8.Metody pomiarowe: kinetyczna, end point, fixed time, różnicowa. 9.Kuwety reakcyjne wielokrotnego użycia: szklane (nie wymagające czynności konserwacyjnych) lub plastikowe (wymieniane okresowo). 10.Zakres pomiarowy fotometru min. 3.0A 11.Rozdzielczość fotometru - minimum 0.0001A 12.Automatyczne sprawdzanie czystości optycznej każdej kuwety przed pomiarem, odejmowanie jej absorbancji od absorbancji reakcji oraz odrzucanie/pomijanie kuwet poza dopuszczalnym zakresem w czasie rzeczywistym, bez wstrzymywania pracy analizatora/sesji w toku. 13.Analizator wyposażony w stację mycia kuwet. 14.Bezobsługowy układ dozujący, nie wymagający wymiany tłoków, strzykawek, wężyków. Nie dotyczy modułu ISE. 15.2 niezależne ramiona odczynnikowe, mieszadła i osobne ramię próbkowe. 16.Igły wykrywające poziom cieczy oraz wyposażone w system wykrywania przeszkód pionowych. 17.Igła próbkowa wyposażona w czujnik wykrywania skrzepów, z automatycznym myciem po wykryciu skrzepu, bez wstrzymywania pracy. 18.Rotor próbkowy lub podajnik próbek pozwalający załadować jednorazowo min. 80 probówek barkodowanych, odczytywanych przez wbudowany czytnik kodów kreskowych. 19.Wstawianie kalibratorów, kontroli i próbek citowych na dowolnych pozycjach rotora próbkowego/statywu. 20.Możliwość dostawiania próbek i odczynników do sesji roboczej w toku w czasie nie dłuższym niż 1 minuta (wstrzymanie pracy igieł). 21.Termostatowanie rotora reakcyjnego - sucha łaźnia 22.Chłodzony rotor odczynnikowy - min. 80 pozycji. 23.Monitorowanie poziomu odczynników w buteleczkach w czasie rzeczywistym. 24.Automatyczne przechodzenie do kolejnej butelki tego samego odczynnika po skończeniu się odczynnika w pierwszej butelce. 25.Wbudowane czytniki kodów kreskowych dla próbek i odczynników. 26.Automatyczne powtórzenia próbek po przekroczeniu liniowości, wyczerpaniu substratu oraz zaprogramowanego zakresu. 27.Wbudowany system kontroli jakości. Wymagane wykresy Levy Jenningsa - dwa poziomy kontroli na jednym wykresie, reguły Westgarda i wykresy Youdena. 28.Konfigurowalne formaty wydruków; wydruk wyników z poziomu komputera sterującego pracą analizatora na drukarce laserowej. 29.Oprogramowanie sterujące pracą analizatora w języku polskim. 30.Dwukierunkowa współpraca z siecią informatyczną na zasadzie zapytań. 31.Możliwość wysłania zapytania do serwera o zarejestrowane w systemie zlecenia (przed wstawieniem barkodowanych probówek na pokład) i połączenie uzyskanych zleceń po wstawieniu próbek na pokład. 32.Automatyczny transfer wyników do sieci po uzyskaniu każdego wyniku. 33.Analizator dostarczony z komputerem, monitorem, laserową drukarką monochromatyczną, UPSem oraz stacją uzdatniania wody. 34.Gwarancja na zaoferowany analizator na czas trwania umowy. 35Czas reakcji serwisu: do 48 godzin od chwili zgłoszenia. 36.Bezpłatne szkolenie personelu i koszty przeglądów w trakcie trwania umowy. 37.Darmowe aktualizacje oprogramowania przez okres trwania umowy. 38.Dołączenie do oferty ulotek lub instrukcji używania analizatora w języku polskim, potwierdzających spełnianie wszystkich warunków. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania pełnej dokumentacji (instrukcja użytkownika i serwisowa) i/lub demonstracji analizatora w swoim laboratorium na koszt Oferenta. 39.Maksymalne zużycie prądu nie więcej niż 1000 VA 40.Niezależne zasilanie analizatora, lodówki i ISE. Maksymalne zużycie wody poniżej 15 litrów/godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach