Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą urządzeń (aparatów) do wykonywania testów na obecność COVID-19

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 730 322 , fax. 122 721 855
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 2
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 122 730 322, fax. 122 721 855
    REGON: 30057000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmyslenice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą urządzeń (aparatów) do wykonywania testów na obecność COVID-19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą urządzeń (aparatów) do wykonywania testów na obecność COVID-19, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz – opisem szczegółowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ– szczegółowym opisie oferowanego asortymentu. Rok produkcji urządzeń: nie wcześniej niż 2019 rok. Okres zawarcia umowy dostawy i umowy dzierżawy: do 12 miesięcy (system do diagnostyki molekularnej) oraz do 36 miesięcy (komora laminarna wraz z osprzętem), od dnia zawarcia umowy. Gwarancja na urządzenia: nie mniej niż 12 miesięcy. Termin dostawy urządzeń: do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji dostaw odczynników: 12 miesięcy. Terminy dostaw czastkowych: do 3 dni od dnia zamówienia. Przydatność minimum 6 miesięcy. Nie dopuszcza się urządzeń regenerowanych, refabrykowanych czy też podrabianych. Koszty przyjazdów i koszty napraw w okresie gwarancji i w okresie zawarcia umów po stronie Wykonawcy. Jeżeli można przyjąć, że użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć parametry nie gorsze od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi). Wykonawca, który złoży ofertę równoważną musi do oferty załączyć dokładny opis, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Jeżeli Zamawiający zapisał parametry wymagane jako przedział bądź jakiś inny zakres, to postawione wymagania są wymaganiami granicznymi, które należy spełnić, pod rygorem odrzucenia oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Pozostałe wymagania w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.szpitalmyslenice.pl informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach