Przetargi.pl
"Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów do SP ZOZ w Łapach”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, Korczaka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 814 24 38 , fax. 085 814 24 82
  • Data zamieszczenia: 2017-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
    Korczaka 23
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 814 24 38, fax. 085 814 24 82
    REGON: 5064480400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów do SP ZOZ w Łapach”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów zgodnie ze szczegółową specyfikacją asortymentową stanowiącą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 do SIWZ - uwzględnia podział na 17 Części i stanowi zbiór arkuszy wyceny do oferty od arkusza nr 1 do 17, oraz dzierżawa analizatorów i czytnika dot. części nr 6.15,16 zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ, 2)Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 3)Wykonawca w częściach 6, 15, 16 zamówienia zobowiązuje się przekazać w 12 miesięczną dzierżawę analizatory, zgodnie z wymaganymi parametrami granicznymi wraz z jego zainstalowaniem, oddaniem do użytku (uruchomieniem), przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia oraz dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim. Wymagany termin zainstalowania analizatora wraz z przeszkoleniem personelu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Diagnostyki Laboratoryjnej. 4Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt, objęty przedmiotem zamówienia: był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich, 5)Ponadto do obowiązków Wykonawcy w zakresie dzierżawy aparatów należeć będzie w szczególności: - dostarczenie instrukcji obsługi aparatów i aplikacje w języku polskim: w formie wydrukowanej (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu dzierżawy); - zapewnienie obsługi serwisowej analizatora będącego przedmiotem dzierżawy przez Wykonawcę, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego; - Zamawiający ma możliwość zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku; - usunięcie awarii, w przypadku jej wystąpienia, przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. 6)Wykonawca na dostarczony aparat–stanowiący przedmiot dzierżawy, udzieli gwarancji na cały okres obowiązywania umowy, liczonych od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres, na jaki została zawarta. 8Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach pakietu, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu. 9)Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 10)W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający niezwłocznie zgłosi ten fakt Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru na wolny od wad lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie 3 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem soboty oraz dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od momentu powiadomienia Wykonawcy o wadzie lub braku. 11)Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest wykonawca przez wskazany na produkcie okresu ważności. 12)W pakietach 13,14 Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 5 miesięcy licząc od daty danej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest wykonawca przez wskazany na produkcie okresu ważności. 13)Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 211, z późn. zm), Dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby tj.: deklaracje zgodności, certyfikaty CE, zgłoszenia/powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych będą przedłożone na każde żądanie zamawiającego na każdym etapie postępowania w tym również w trakcie realizacji zamówienia. 14)Wskazanie przez Zamawiającego nazwy własnej i/lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno -eksploatacyjno -użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15)Termin płatności ustala się na minimum 60 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data wpływu faktury do Zamawiającego, termin płatności liczony jest od daty realizacji zamówienia. Oferty z krótszym terminem płatności będą odrzucane jako nieodpowiadające SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach