Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych, pasków do moczu, testów lateksowych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, dzierżawa analizatorów wraz z serwisem w podziale na części: Część nr 1 - zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora zamawiającego - BIOKSEL 6000 oraz serwis analizatora. Część nr 2 - zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego - CLINITEK ADVANTUS oraz serwis analizatora. Część nr 3 - zakup i dostawa odczynników do badań biochemicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 4 - zakup i dostawa odczynników do badań hematologicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 5 - zakup i dostawa testów lateksowych paskowych lub kasetkowych. Część nr 6 - zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ogłasza przetarg

  • Adres: 04-564 Warszawa, ul. Strusia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 590 09 23 , fax. 22 812 07 96
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
    ul. Strusia 4/8
    04-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 590 09 23, fax. 22 812 07 96
    REGON: 1307618300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych, pasków do moczu, testów lateksowych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, dzierżawa analizatorów wraz z serwisem w podziale na części: Część nr 1 - zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora zamawiającego - BIOKSEL 6000 oraz serwis analizatora. Część nr 2 - zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego - CLINITEK ADVANTUS oraz serwis analizatora. Część nr 3 - zakup i dostawa odczynników do badań biochemicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 4 - zakup i dostawa odczynników do badań hematologicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 5 - zakup i dostawa testów lateksowych paskowych lub kasetkowych. Część nr 6 - zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. CZĘŚĆ 1 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora BIOKSEL 6000, rocznik 2013. Odczynniki winny być dopuszczone przez producenta analizatora. 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, dostawy przedstawiono w kosztorysie ofertowym – zał. nr 2.1 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga, aby odczynniki dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8. 4) Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych analizatora w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. 5) Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni podczas trwania umowy: a. bieżący serwis analizatora Bioksel 6000 ( rok produkcji - 2013 ) b. niezbędne przeglądy techniczne ( raz w roku) i jeżeli dotyczy - tzw. roczny zestaw przeglądowy z wymianą podstawowych części zużywalnych c. usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. 6) W przypadku awarii aparatu i konieczności wymiany części Wykonawca pisemnie uzgodni z zamawiającym ich koszt. Koszt części wymienionych w związku z awarią nie wchodzi w cenę oferty. Koszty pozostałe, o których mowa w poz. 3A.5) - należy uwzględnić w cenie oferty. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. 2. CZĘŚĆ 2 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasków do analizy moczu do analizatora CLINITEK ADVANTUS. Zamawiający wymaga spełnienia przez paski parametrów granicznych określonych w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych pasków do moczu – ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ. 2) Poza dostawą pasków Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy: - bieżący serwis aparatu CLINITEK ADVANTUS ( rok produkcji 2011) oraz - niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku) - udział w kontroli zewnątrz – laboratoryjnej. Jeden przegląd techniczny obejmuje wymianę 2 żarówek, stolika stałego, stolika ruchomego, popychacza, czyszczenie obudowy , wnętrza, mechanizmu, czujników optycznych, drukarki. Ponadto przegląd obejmuje wszelkie kontrole pomiarowe, regulacje, kalibracje, wymianę materiałów zużywalnych, wykonanie testów kontrolnych, dojazd do zamawiającego itp., 3) usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. 4) W przypadku awarii aparatu i konieczności wymiany części Wykonawca pisemnie uzgodni z zamawiającym ich koszt. Koszt części wymienionych w związku z awarią nie wchodzi w cenę oferty. Koszty pozostałe, o których mowa w poz. B.2) i 3) - należy uwzględnić w cenie oferty. Serwis musi posiadać autoryzację producenta aparatu. Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych aparatu w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. Wykonawca dostarczy paski do aparatu CLINITEK ADVENTUS dopuszczone przez producenta analizatora. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym – ZAŁĄCZNIK NR 2.2 do SIWZ oraz w „zestawieniu parametrów technicznych – granicznych pasków do moczu” – ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. 3.CZĘŚĆ 3 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych. ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych, - dzierżawa analizatora do badań biochemicznych, rocznik 2016 lub późniejszy - kontrola międzynarodowa RIQAS Londyn – 1 raz na dwa tygodnie - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora biochemicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w „zestawieniu parametrów technicznych - granicznych analizatora do badań biochemicznych – ZAŁĄCZNIK nr 5 do SIWZ. 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym – ZAŁĄCZNIK NR 2.3 do SIWZ. 4. CZĘŚĆ 4 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF + RET - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilości: 6 000 badań CBC, 4 000 badań CBC 5 diff, 1 000 badań CBC 5 diff + RET ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilościach podanych powyżej, - dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF, data produkcji analizatora 2015 r. lub późniejszy - kontrola międzynarodowa RIQAS Londyn – co 2 tygodnie - bieżący serwis analizatora, w tym transport, ew. przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora hematologicznego 2) Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w „zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego – ZAŁĄCZNIK nr 6 do SIWZ. 3) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym – ZAŁĄCZNIK NR 2.4 do SIWZ. 5.CZĘŚĆ 5 1) Zamawiający wymaga spełnienia przez testy lateksowe parametrów granicznych określonych w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych testów lateksowych – ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ; 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określono w kosztorysie ofertowym – ZAŁĄCZNIK NR 2.5 do SIWZ; 3) Zamawiający wymaga, aby testy dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8. 4) Testy muszą posiadać karty charakterystyk 6. CZĘŚĆ 6 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym – ZAŁĄCZNIK NR 2.6 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga, aby drobny sprzęt laboratoryjny dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – oryginał 2) Wypełniony, właściwy dla części kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.6 do SIWZ - oryginał 3) oświadczenie z art. 25a ust.1 wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ, sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał. 4) pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie- jeżeli dotyczy 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie – jeżeli dotyczy 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 7) dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty 2. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – oryginał . 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona ( w ramach każdej z części), do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt.Vi.5 SIWZ. 4. Zamawiający zażąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP przedstawienia w stosunku do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.VI.5.3) lit. d) SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. W przypadku, o którym mowa wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach