Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do Pakietów nr 3, 5, 16, 17, 18, 19 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej
    Sobieskiego 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do Pakietów nr 3, 5, 16, 17, 18, 19 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą aparatów do Pakietów nr 3, 5, 16, 17, 18, 19 dla potrzeb Laboratorium Centralnego Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie obejmuje 19 odrębnych pakietów. Warunki graniczne dla oferowanych odczynników i testów diagnostycznych oraz paneli alergologicznych zostały opisane w zał. nr 2 do SIWZ – formularzu asortymentowo – ilościowo – cenowym, stanowiącym nieodłączną część SIWZ. Oferta może być złożona na dowolną ich ilość. Wybierając dany pakiet należy zrealizować go w całości: • PAKIET nr 1 - Szybkie testy diagnostyczne • PAKIET nr 2 - Biochemia i dostawa części zużywalnych do analizatora Konelab 30 ISE PRIME materiały eksploatacyjne • PAKIET nr 3 - Koagulologia z dzierżawą automatycznego aparatu • PAKIET nr 4 - Odczynniki – płynne, gotowe do użycia oraz barwniki chemiczne • PAKIET nr 5 - Testy immunoenzymatyczne z dzierżawą aparatów • PAKIET nr 6 - Suche podłoża bakteriologiczne i identyfikacyjne • PAKIET nr 7 - Podłoża gotowe, selektywne • PAKIET nr 8 - Zestawy do manualnej identyfikacji biochemicznej • PAKIET nr 9 - Podłoża transportowe • PAKIET nr 10 - Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania drobnoustrojów w płynach ustrojowych i hodowlach • PAKIET nr 11 - Krążki do oznaczania lekowrażliwości, krążki diagnostyczne oraz podłoża do oznaczania lekowrażliwości • PAKIET nr 12 - Krew do podłóż • PAKIET nr 13 - Szczepy wzorcowe z kolekcji ATCC • PAKIET nr 14 - Podłoża selektywne oraz systemy do hodowli w warunkach beztlenowych, mikroaerofilnych lub wzbogaconych w CO2 • PAKIET nr 15 - Testy diagnostyczne do oznaczania lekowrażliwości do analizatora bakteriologicznego typu VITEK • PAKIET nr 16 - Podłoża do hodowli drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu do ich hodowli • PAKIET nr 17 - Odczynniki i asortyment do analizatora parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatu • PAKIET nr 18 - Odczynniki do morfologii krwi wraz z dzierżawą aparatu • PAKIET nr 19 - Panele alergologiczne z dzierżawą aparatu do odczynników testów Warunki formalne dotyczące oferowanych odczynników: 1. Oferowane produkty (odczynniki), będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz spełniać wymagania określone przepisami prawa, w tym ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. 2019, poz. 175) wraz z przepisami wykonawczymi do cytowanej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE 2. Oferowane produkty będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12.01.2011 r. (Dz. U. z 2011, nr 16 poz. 75 z późn. zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki dla wyrobów medycznych in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklaracje zgodności CE 3. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25.02.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1225) muszą posiadać kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z pisemnymi przesyłanymi faksem lub e-mailem zamówieniami. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zamówieniami, dostosowanymi do jego potrzeb, składanych przez Kierownika Laboratorium Centralnego lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dane zamówienie należy dostarczyć do Laboratorium Centralnego Szpitala, licząc od momentu złożenia zamówienia w terminie max 4 dni roboczych w godzinach od 7:00 do 14:00, dostawy citowe max do 48 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia w trakcie realizacji określonego w zał. nr 2 do SIWZ zakresu zamówienia, jeżeli w okresie trwania umowy wystąpi zwiększenie zapotrzebowania na wykorzystanie procedur medycznych, związane ze zwiększoną ilością pacjentów. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowań wskazanych w pakietach pod warunkiem, że zaproponowana różnica wielkości opakowania nie przekroczy 100 % jego wielkości wskazanego w zał. nr 2 do SIWZ, w przypadku większej różnicy w wielkości opakowania Wykonawca zobowiązany jest zadać pytanie. Ilość opakowań należy przeliczyć do 2 miejsc po przecinku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zał.nr 1 do SWIZ formularz oferty, Zał. nr 2 do SIWZ - formularz aortymentowo-iloścowo-cenowy. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia wg wzoru na zał. nr 3 oraz zał. nr 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na zał. nr 3 oraz zał. nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie z zapisami art. 25a ust. 6.. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach