Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 61/63
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2721913 , fax. 042 2721912
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi
    ul. Aleksandrowska 61/63 61/63
    91-205 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2721913, fax. 042 2721912
    REGON: 00029428900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych sukcesywnie w okresie dwóch lat dla Wojewódzkiego Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 pakietów. Zakres zamówienia: 1. Odczynniki do oznaczania przeciwciał przeciwko krwinkom czerwonym 2. Krwinki wzorcowe 3. Testy półilościowe - grzebieniowe do wykrywania Helicobacter Pylorii 4. Odczynniki do koagulologii do koagulometru Coag Chrom 3003 5. Zestaw odczynników do oznaczania mukoproteidów - metoda wg Winklera z wzorcem 6. Odczynniki monoklonalne do serologii grup krwi 7. Odczynniki biochemiczne 8. Odczynniki do serodiagnostyki 9. Odczynniki mikrobiologiczne, krążki oraz podłoża do hodowli i identyfikacji drobnoustrojów 10. Szczepy wzorcowe ATCC 11. Testy bakteriologiczne, podłoża i odczynniki 12. Testy lateksowe i odczynniki do diagnostyki mikrobiologicznej 13. Odczynniki chemiczne i barwniki 14. Zestawy do elektroforezy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Do oferty należy załączyć również: 3) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 4) oświadczenie o akceptacji warunków umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 5) informacja dotycząca podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudniania podwykonawców wpisuje nie dotyczy, 6) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 7) oświadczenie o posiadaniu aktualnych deklaracji zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpisie/zgłoszeniu oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.), 8) oświadczenie o posiadaniu aktualnych kart charakterystyk substancji niebezpiecznej, zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem (Dz.U. Nr 201, poz. 1674) lub oświadczenie, że dany produkt nie posiada w swoim składzie substancji niebezpiecznej. 9) oświadczenie o posiadaniu ulotek/instrukcji użytkowania odczynników w języku polskim. Wyżej wymienione dokumenty zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w następujących formach: 1) dla pkt. 1 i 3-9 - oryginał 2) dla pkt. 2 - kserokopia potwierdzona za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako oferty najkorzystniejszej należy niezwłocznie dostarczyć dokumenty, o których mowa w pkt. 7, 8 i 9 w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem oraz ceny jednostkowe oferowanych odczynników. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy oraz dokumenty składane wspólnie w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, które to warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone odpowiednio jak w pkt. 1 w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach