Przetargi.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH” Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy pkt I zawiera ilość badań hematologicznych, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 36 miesięcy, natomiast w pkt. II Wykonawcy zobowiązani są określić i tym samym samodzielnie wpisać i dokonać obliczeń ilości odczynników, krwi kontrolnej oraz ilości i rodzaju materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania planowanych badań. Załącznik Nr 2.2. zawiera zestawienie opłat dzierżawnych za poszczególny analizator hematologiczny. Załączniki Nr 12.1 i 12.2. zawierają dokładne opisy poszczególnego analizatora hematologicznego p. n. „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych parametrów technicznych”. W załącznikach tych zostały opisane wymagane warunki dzierżawy poszczególnego analizatora hematologicznego. W Załączniku Nr 12.1. opisane zostały parametry techniczne, które będą oceniane w kryterium oceny ofert. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych. Oferty należy składać do całości. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w formularzach asortymentowo – cenowych oraz w Załącznikach Nr 12. 2.Podana przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2.1. ilość badań jest szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 36 miesięcy i służy do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykonywanych badań określonych w Załączniku Nr 2.1. w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w Załączniku Nr 2.1. przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji dzierżawionych analizatorów hematologicznych odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Laboratorium ”. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Magazynu lub Kierownik Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub Zastępca Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej ds. mikrobiologii lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. 7.Analizatory hematologiczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie do czterech tygodni od daty podpisania umowy dzierżawy w dni robocze. 8.Cena automatycznego analizatora hematologicznego (głównego) powinna zawierać co najmniej: a)dostawę automatycznego analizatora hematologicznego zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Załączniku Nr 12.1., b)dokonanie instalacji analizatora oraz przeszkolenie personelu potwierdzone certyfikatem, c)bezpłatny autoryzowany serwis przez całą dobę w trakcie trwania umowy, a mianowicie wykonywanie bezpłatnych przeglądów wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego analizatora za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych np. odczynników, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych, d)reakcję serwisu w ciągu 24 godzin, a w przypadku nie usunięcia awarii w tym terminie, bądź przedłużającego się czasu usunięcia awarii, pokrycie przez Wykonawcę kosztów oznaczeń w innym zewnętrznym laboratorium, e)trzypoziomową kontrolę wewnątrz laboratoryjną 5 DIFF metrykowaną, dedykowaną dla analizatora, tego samego producenta, f)dwukierunkową komunikację z laboratoryjnym systemem informatycznym Marcel (posiadanym przez laboratorium) oraz podłączenie analizatora do systemu. 9.Cena analizatora hematologicznego (beckup) powinna zawierać co najmniej: a)dostawę analizatora hematologicznego zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Załączniku Nr 12.2., b)dokonanie instalacji analizatora oraz przeszkolenie personelu potwierdzone certyfikatem, c)bezpłatny autoryzowany serwis przez całą dobę w trakcie trwania umowy, między innymi wykonywanie bezpłatnych przeglądów wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego analizatora za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych np. odczynników, materiałów zużywalnych, d)reakcję serwisu w ciągu 24 godzin, a w przypadku nie usunięcia awarii w tym terminie, bądź przedłużającego się czasu usunięcia awarii pokrycie przez Wykonawcę kosztów oznaczeń w innym zewnętrznym laboratorium, e)dwukierunkową komunikację z laboratoryjnym systemem informatycznym Marcel (posiadanym przez laboratorium) oraz podłączenie analizatora do systemu. Termin płatności: 1.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji dzierżawionych analizatorów hematologicznych będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. 2.Płatności za dzierżawy analizatorów hematologicznych będzie realizowana w co miesięcznych ratach przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca „z dołu”, po miesiącu w którym Wykonawca dokona oddania analizatora do eksploatacji. Płatność za dzierżawę analizatora będzie dokonana w terminie do 30 dni po wystawieniu faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę. Szacowana wielkość zamówienia powyżej 50 tys. euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach