Przetargi.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KONTROLI, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO LABORATORIUM SP ZOZ GARWOLIN

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2012-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KONTROLI, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO LABORATORIUM SP ZOZ GARWOLIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kontroli, materiałów zużywalnych do laboratorium Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. Zadanie nr 1 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne; Zadanie nr 2 - Mikrobiologiczne odczynniki diagnostyczne; Zadanie nr 3 - Odczynniki mikrobiologiczne do hodowli, różnicowania oraz identyfikacji drobnoustrojów i mechanizmów oporności na antybiotyki; Zadanie nr 4 - Odczynniki do aparatów: VITEK 2 compact, BacT/ALERT oraz PREVI Color Gram (własność szpitalna); Zadanie nr 5 - Szczepy kontrolne do wewnętrznej kontroli jakości. Zadanie nr 6 - Dostawa odczynników, systemu kontroli do posiadanego aparatu SYSMEX XS-1000i wraz z dzierżawą analizatora beckup 5 DIFF do badań hematologicznych na odczynnikach kompatybilnych; Zadanie nr 7 - Dostawa odczynników do posiadanego sprzętu firmy DiaMed; Zadanie nr 8 - Dostawa odczynników i artykułów do diagnostyki laboratoryjnej. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu zostaną odrzucone. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami (formularz asortymentowo-cenowy) zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGA !!! 1. Oferowane wyroby medyczne (odczynniki, system kontroli, materiały zużywalne) muszą być zgłoszone do rejestru wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych lub posiadać deklarację zgodności (CE) oferowanego wyrobu. 2. Oferowany analizator musi być zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych lub posiadać deklarację zgodności (CE) oferowanego wyrobu. 3. Oferowane odczynniki, kalibratory i materiały zużywalne muszą spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz muszą posiadać kartę charakterystyki. (Kartę charakterystyki należy dołączyć do oferty). 4. Dostarczane odczynniki, system kontroli i materiały zużywalne muszą posiadać min. 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 5. Termin dostawy odczynników, kontroli, materiałów zużywalnych w ciągu 96 godzin od daty otrzymania zamówienia (w dni robocze). 6. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. (dotyczy zadania nr 6). 7. Wymagany okres gwarancji aparatu - przez cały okres trwania umowy (dotyczy zadania nr 6). 8. Termin dostawy analizatora i przekazania do eksploatacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy dzierżawy. (dotyczy zadania nr 6). 9. Wykonawca zapewni bezpłatnie przeglądy i kalibracje jeżeli takich wymaga analizator w okresie obowiązywania umowy. 10. Wykonawca dostarczy analizator do bezpośredniego odbiorcy tj. Laboratorium Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50 na własny koszt. 11. Wykonawca winien przeprowadzić bezpłatne szkolenia dla personelu w zakresie obsługi aparatu. 12. Aparat winien być fabrycznie nowy, sprawny technicznie. 13. Wykonawca dostarczy bezpośredniemu Odbiorcy instrukcje obsługi aparatu w języku polskim po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach