Przetargi.pl
Dostawa odczynników kalibratorów, materiałów zużywalnych do badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników kalibratorów, materiałów zużywalnych do badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy odczynników kalibratorów, materiałów zużywalnych do badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora Zamawiający wymaga, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga wydzierżawienia na cały okres obowiązywania umowy analizatora. Dzierżawiony analizator musi posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego, a opisanych w załączniku do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio dla Pakietu nr 1 w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ; tj. formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym oraz w parametrach technicznych analizatora. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy, odczynnikami, analizatorem. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2020.186.) c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane odczynniki w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności; d) Wszystkie odczynniki muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. e) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą odczynników lub udostępnienia na stronie internetowej do samodzielnego pobrania) - wykazu substancji niebezpiecznych, metodyk w języku polskim, kart charakterystyk, instrukcji obsługi analizatorów. W przypadku odczynników, które nie należą do grupy substancji niebezpiecznych, należy złożyć oświadczenie o barku przynależności do w/w grupy. 1. Dodatkowe informacje:  W laboratorium Zamawiającego na podstawie zakupionej licencji używany jest informatyczny system laboratoryjny o nazwie Prometeusz. Obsługę informatyczną celem zapewnienia kompatybilności sprzętu w tym zakresie pełni Firma GEM Jarosław Kołton, ul. Borkowska 11A/7, 30-438 Kraków. Firma ta jest odpowiedzialna za utrzymanie i działanie całego systemu informatycznego w Laboratorium. W związku z powyższym będzie również nadzorowała od strony technicznej podłączenie zaoferowanych analizatorów do systemu informatycznego. Wykonawca w cenę złożonej oferty wkalkuluje sobie koszty związane z podłączeniem analizatorów do sieci laboratoryjnej przez firmę GEM. 2. Warunki realizacji zamówienia a) Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną 12 miesięczną dostawę odczynników, (szczegółowo określonych w załączniku nr 2, 3, do SIWZ) dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w SPZOZ w Wolsztynie. b) Wykonawca zobowiązuje się przekazać w 12 miesięczną dzierżawę analizator zgodnie z parametrami technicznymi określonymi odpowiednio w załączniku nr 3, który zostanie zainstalowany, oddany do użytku (uruchomieniem), a personel zostanie przeszkolony w zakresie obsługi i użytkowania. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim, c) Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy, d) Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400, e) Miejscem dostawy jest: Medyczne Laboratorium Diagnostyczne, f) Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia, g) Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania dostaw w dni robocze w trybie pilnym, w takim przypadku dostawy realizowane będą w terminie do 24 godzin od daty zgłoszenia zamówienia. h) Wykonawca w przypadku wystąpienia braków w realizacji zamówienia na odczynniki niezwłocznie wskaże ewentualne braki w dostawie – telefonicznie do MLD: tel. 68-347-73-48/493, fax: 068-347-73-32, e-mail: a.wycinski@spzozwolsztyn.pl. i) Wymagany termin zainstalowania analizatora wraz z przeszkoleniem personelu maksymalnie do 14 dni od daty podpisania umowy- dotyczy zadania I. j) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wypełniony odpowiednio załącznik nr 2 (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) wypełniony i podpisany odpowiednio załącznik nr 3 (parametry graniczne analizatora), d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert - na formularzu oferty , f) wstępne oświadczenia informacyjne - (załącznik nr 4 A, B)., g) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, h) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, i) pełnomocnictwo j) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca oferuje materiały równoważne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach