Przetargi.pl
Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych (zaburzeń równowagi kwasowo-zasadowej i wymiany gazowej) wraz z dzierżawą analizatorów dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-189/17/MS

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02034 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Wawelska
    02034 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
    REGON: 28836600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych (zaburzeń równowagi kwasowo-zasadowej i wymiany gazowej) wraz z dzierżawą analizatorów dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-189/17/MS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatorów przeznaczonych do wykonywania oznaczeń zaburzeń równowagi kwasowo-zasadowej i wymiany gazowej wraz dostawą niezbędnych odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów oraz innych materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii-Instytutu z siedzibą w Warszawie. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załącznikach nr 5, 5A oraz 5B do SIWZ. 2. Termin przydatności do użycia powinien wynosić minimum: - dla odczynników min. 6 miesięcy od chwili dostawy do Zamawiającego - dla materiałów kontrolnych - min. 12 miesięcy od chwili dostawy do Zamawiającego - dla kalibratorów - min. 6 miesięcy od chwili dostawy do Zamawiającego - dla materiałów zużywalnych - 12 miesięcy od chwili dostawy do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży wraz z ofertą: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ (oraz zał. nr 1a i 1b - jeżeli dotyczą) - informacje zawarte w OŚWIADCZENIU stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1.1. Świadectwa dopuszczające do obrotu zgodnie z aktualnymi wymaganiami ustawy o Wyrobach Medycznych – dla odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych oraz analizatorów. W przypadku , gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 1.2. Materiały informacyjne producenta jednoznacznie potwierdzające wszystkie wyspecyfikowane parametry graniczne w języku polskim lub oryginalnych dokumentów producenta potwierdzających zgodność parametrów oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego w języku angielskim pod warunkiem załączenia do dokumentów OŚWIADCZENIA dystrybutora w języku polskim, iż oferowany asortyment spełnia wszystkie oczekiwania Zamawiającego i jest zgodny z jego wymaganiami. 2. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 2.2. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; 2.3. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 2.4. Potwierdzenie spełniania warunków technicznych analizatorów z wykorzystaniem załącznika- załącznik nr 5A do SIWZ; 2.5. Wymagania dotyczące serwisu dzierżawionych analizatorów oraz warunki instruktażu Użytkowników - załącznik nr 5B do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach