Przetargi.pl
Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą sprzętu do laboratorium SP ZOZ w Garwolinie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą sprzętu do laboratorium SP ZOZ w Garwolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą sprzętu do laboratorium Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: Zadanie nr 1 Krążki antybiotykowe i diagnostyczne; Zadanie nr 2 Mikrobiologiczne odczynniki diagnostyczne; Zadanie nr 3 Odczynniki mikrobiologiczne do hodowli, różnicowania oraz identyfikacji drobnoustrojów i mechanizmów oporności na antybiotyki; Zadanie nr 4 Odczynniki do aparatów: VITEK 2 compact, BacT_ALERT oraz PREVI Color Gram wraz z przeglądami okresowymi; Zadanie nr 5 Sprzęt laboratoryjny; Zadanie nr 6 Testy do diagnostyki laboratoryjnej; Zadanie nr 7 Dostawa odczynników i artykułów do diagnostyki medycznej; Zadanie nr 8 Dostawa odczynników, systemu kontroli do posiadanego aparatu SYSMEX XS-1000i wraz z dzierżawą analizatora beckup 5 DIFF do badań hematologicznych i okresowymi przeglądami; Zadanie nr 9 Dostawa odczynników do posiadanego sprzętu firmy DiaMed. 3. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu zostaną odrzucone. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykonawca wraz ze złożoną ofertą winien dostarczyć bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w celu dokonania weryfikacji oferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia (w odpowiednim zakresie) - dotyczy zadania nr 1, 3 i 9. 9. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której pozycji przetargowej dotyczy. 10. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 11. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. Uwaga: W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo - cenowego). 12. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna materiały o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 13. Oferowane odczynniki, kalibratory i materiały zużywalne muszą spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. z późn. zm. o wyrobach medycznych oraz muszą posiadać kartę charakterystyki. (Kartę charakterystyki należy dołączyć do oferty) - (jeżeli dotyczy). 14. Oferowany asortyment winien posiadać termin ważności od daty dostawy odpowiednio: zadanie nr 1 - minimum 12 miesięcy; zadanie nr 2 - podłoża na płytkach zawierające krew (minimum 4-5 tygodni), - podłoża na płytkach bez krwi i wybiórcze (minimum 4-8 tygodni), - pozostałe odczynniki (minimum 6 miesięcy); zadanie nr 3 - podłoża na płytkach zawierające krew (minimum 4-5 tygodni), - podłoża na płytkach bez krwi i wybiórcze (minimum 4-8 tygodni), - pozostałe odczynniki (minimum 6 miesięcy); zadanie nr 4 - minimum 6 miesięcy; zadanie nr 5 - minimum 12 miesięcy; zadanie nr 6 - minimum 6 miesięcy; zadanie nr 7 - minimum 6 miesięcy; zadanie nr 8 - odczynniki minimum 6 miesięcy, - kontrole minimum 6 tygodni; zadanie nr 9 - odczynniki i karty minimum 6 miesięcy, - kontrole i krwinki minimum 6 tygodni. 15. Termin dostawy odczynników, kontroli, materiałów zużywalnych w ciągu 72 godzin od daty otrzymania zamówienia (w dni robocze). 16. Oferowany analizator musi być zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych i posiadać deklarację zgodności (CE) oferowanego wyrobu. 17. Wymagany okres gwarancji aparatu - przez cały okres trwania umowy (dotyczy zadania nr 8). 18. Termin dostawy analizatora i przekazania do eksploatacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy dzierżawy. (dotyczy zadania nr 8). 19. Wykonawca zapewni bezpłatnie przeglądy i kalibracje jeżeli takich wymaga analizator w okresie obowiązywania umowy. 20. Wykonawca dostarczy analizator do bezpośredniego odbiorcy tj. Laboratorium Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50 na własny koszt. 21. Wykonawca winien przeprowadzić bezpłatne szkolenia dla personelu w zakresie obsługi aparatu. 22. Aparat winien być sprawny technicznie, dopuszczony do użytkowania w placówkach służby zdrowia. 23. Wykonawca dostarczy bezpośredniemu Odbiorcy instrukcje obsługi aparatu w języku polskim po podpisaniu umowy. 24. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 25. Wykonawca winien dołączyć do oferty materiały informacyjne - pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia z zaznaczonymi pozycjami (zakreślone z opisem: nr zadania i nr pozycji). 26. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20 % bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 27. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 28. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 29. Zamawiający wymaga stałość cen ofertowych przez cały okres od dnia podpisania umowy. Ponadto dopuszcza się zmiany cen w następujących przypadkach: a) obniżenia cen; b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; c) zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 30. Należność za usługę płacona będzie przelewem w terminie 30 - 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (zgodnie ze złożoną ofertą).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach