Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 53-674 Wrocław, ul. Legnicka 40
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7711704, 703 , fax. 071 7711708
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A.
ul. Legnicka 40 40
53-674 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7711704, 703, fax. 071 7711708
REGON: 02012677700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa odczynników immunoenzymatycznych wraz z dzierżawą sprzętu niezbędnego do wykonywania badań [ozn. ref. LABO-2/09] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa odczynników immunoenzymatycznych (Chlamydia pneumoniae IgG, IgA, IgM; Chlamydia trachomatis IgG, IgA, IgM; Mycoplasma pneumoniae IgG, IgM; Borrelia IgG, IgM; Helicobacter pylori IgG, IgM; Borrelia Western-blot IgG, IgM) wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań (analizator do testów ELISA z wyposażeniem dodatkowym) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły [spełnia - nie spełnia].
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w przetargu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego, niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2). aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3). pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (lub Wykonawców w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) w niniejszym postępowaniu, chyba że prawo do reprezentacji Wykonawcy przez wymienioną osobę wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 4). dokument(y) potwierdzający(e) spełnienie norm jakościowych i bezpieczeństwa oferowanych produktów, np. deklarację zgodności, certyfikat zgodności, 5). broszurę informacyjną w języku polskim na temat oferowanych produktów, 6). wypełnioną specyfikację ilościowo-cenową (wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt 1-2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone przez tych Wykonawców wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Złożenie dokumentów w języku obcym dopuszczalne jest wyłącznie wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolmed.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa profili alergologicznych wraz z dzierżawą systemu do wykonania i odczytu oraz testów immunologicznych do badań dermatologicznych
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa odczynników, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do wykonywania badań w okresie 36 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu: dwa zadania
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa odczynników i materiałów kontrolnych do oznaczania morfologii 5 diff wraz z dzierżawą analizatora i wyposażeniem przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-14 - Dostawy odczynników serologicznych wraz z dzierżawą analizatora - nr sprawy: EA/12/2016
Dodano: 2016-04-07 - PN 13/16 Dostawa odczynników do badań układu krzepnięcia wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań i lodówką na odczynniki
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do wykonywania oznaczeń leukocytów resztkowych w ubogoleukocytarnych składnikach krwi oraz jednoczesnego oznaczania resztkowych leukocytów, erytrocytów i płytek krwi w świeżym osoczu na cytometrze BD FASCCalibur 4CA w okresie 36 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa kompletnego zestawu odczynników do typowania specyficzności HLA locus A, B, C, DRB1 i DQB1 metodą PCR-SSO dedykowanych do aparatu Mr. SPOT, u chorych, najbliższych członków rodziny, dawców niespokrewnionych i potencjalnych dawców szpiku w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania grup krwi metodą manualną oraz badań układu krzepnięcia z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego i koagulometru zapasowego dla laboratorium w Oleśnicy .
Dodano: 2015-06-02 - Dostawa odczynników i materiałów kontrolnych do oznaczania morfologii 5 diff wraz z dzierżawą analizatora i wyposażeniem przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-03-12