Przetargi.pl
Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb MWOMP w Płocku

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kolegialna 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678452 , fax. 024 2628842
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku
    ul. Kolegialna 19 19
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678452, fax. 024 2628842
    REGON: 00030156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb MWOMP w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego do laboratorium MWOMP w Płocku ul. Kolegialna 19, MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5 oraz punktu pobrań MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie AL. Wojska Polskiego 25. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku (Części I - X) ) zawiera Załącznik nr 1a dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie (Część XI) zawiera Załącznik nr 1b dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. - Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu (Części XII) zawiera Załącznik nr 1c dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy których oferta będzie zgodna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodna z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz którzy spełnią warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń, oraz dołączonych do oferty dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.1 SIWZ, według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części - kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Załącznika nr 1a lub 1b lub 1c do SIWZ; 2. Formularz oferty dla danej Części - kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 2a lub 2b lub 2c do SIWZ; 3. Oświadczenie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Pzp - oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 6. Znak CE lub deklaracja zgodności z normami europejskimi, inny atest, certyfikat, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie posiadania odpowiednich pozwoleń oraz kserokopie dokumentów dopuszczających do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia; 7. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 8. Pełnomocnictwo (konsorcjum) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach