Przetargi.pl
Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 425 45 00 , fax. 87 735 20 20; 423 21 50
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
    ul. Sienkiewicza 2
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 425 45 00, fax. 87 735 20 20; 423 21 50
    REGON: 79031696100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 1) Mikrobiologiczne odczynniki diagnostyczne. 2) Krążki z antybiotykami do oznaczania lekowrażliwości. 3) Sprzęt pomocniczy jednorazowego użycia, testy immunochromatograficzne. 4) Testy identyfikacyjne i inne odczynniki pomocnicze. 5) Szczepy kontrolne do wewnętrznej kontroli jakości. 6) Dzierżawa analizatora do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dostawa odczynników. 7) Płytkowe testy lateksowe i testy paskowe. 8) Odczynniki oraz materiały zużywalne do koagulometrów wraz z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego. 9) Odczynniki oraz akcesoria do analizatora C248 i Rapidchem 744. 10) Odczynniki do analityki ogólnej. 11) Testy immunoenzymatyczne System zamknięty do pobierania krwi. 12) System zamknięty do pobierania krwi 13) Sprzęt jednorazowego użytku. 14) Mikrometody. 15) Odczynniki i materiały zużywalne do serologii transfuzjologicznej. 16) Kapilary gazometryczne 3. Zestawienie asortymentu, ilości i parametrów wymaganych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). 4. Kupujący zastrzega sobie możliwość korygowania złożonych zamówień w trakcie realizacji dostaw. Korekta dostawy wydłuża termin dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ 3) inne dokumenty wymagane w załączniku nr 2 do SIWZ 4) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie za-mówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 5) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wy-mienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 6) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zaso-bów na potrzeby realizacji zamówienia, 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 („z otwarcia ofert”), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach