Przetargi.pl
Dostawa odczynników i sprzętu drobnego do Spec. Psych. ZOZ - NO/PN/D/13/11/09

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i sprzętu drobnego do Spec. Psych. ZOZ - NO/PN/D/13/11/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2)Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na następujące części (pakiety) zamówienia : Pakiet nr 1 - Mikrobiologia I - zał nr 2a Pakiet nr 2 - Mikrobiologia II- zał. nr 2b Pakiet nr 3 - Mikrobiologia III- zał. nr 2c Pakiet nr 4 - Testy I- zał nr 2d Pakiet nr 5 - Testy II - zał nr 2e Pakiet nr 6 - Surowice kontrolne - zał. nr 2f Pakiet nr 7 - Barwniki- zał nr 2g Pakiet nr 8 - Sprzęt drobny- zał nr 2h Pakiet nr 9 - Koagulologia- zał nr 2i 3) Miejsce realizacji (lokalizacja): Pakiety 1-9 Laboratorium - Budynek B przy Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 4) Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie części zamówienia przez podwykonawców. 5) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa odczynników i sprzętu drobnego nr sprawy NO/PN/D/13/11/09 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załączników do SIWZ zał. nr 2(a-i) CPV: 33696500-0 (odczynniki laboratoryjne), 33696200-7(odczynniki do badań krwi) a/ Dostawę asortymentu do siedziby zamawiającego ( do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej ) zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. b/ Towar będzie dostarczany w godzinach od 8:00 do 14:00 , oprócz sobót i niedziel. c/ Rozładunek z samochodu każdej partii materiału przez pracowników wykonawcy, a jeśli korzysta z usług firm przewozowych przez pracowników firmy, do pierwszego wskazanego miejsca przez Kierownika lub pracownika Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej. d/ W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych oferent będzie je uwzględniał na swój koszt w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji e/ Gwarancji podlegają uszkodzenia powstałe w czasie transportu f/ Dostawca zobowiązuje się w przypadku reklamacji wymienić towar na wolny od wad w najkrótszym terminie tj. 7 dni. g/ Dostawca samodzielnie nie może dokonać jakichkolwiek podmian asortymentu zamówienia towaru h/ Terminowa realizacja zamówień składanych telefonicznie lub faksem: - termin dostarczenia zamówionego towaru pakiety 1-9 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia i/ Oferta asortymentowa musi być pełna. j/ Dostarczony towar musi mieć okres ważności określony w części XIX SIWZ-Opis części zamówienia . 6) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium w tym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (warunek podmiotowy);. B) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. i potwierdzili to odpowiednimi dokumentami np. referencjami lub innymi równoważnymi dokumentami. C) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V 1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie V. 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy zał. 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie- Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. 5 do SIWZ. 1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy wykazać, że wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie stanowiącej nie mniej niż : 1 pakiet- 2905,00 zł brutto 2 pakiet- 169,00 zł brutto 3 pakiet- 1782,00 zł brutto 4 pakiet- 3750,00 zł brutto 5 pakiet- 4622,00 zł brutto 6 pakiet- 4000,00 zł brutto 7 pakiet- 486,00 zł brutto 8 pakiet- 2667,00 zł brutto 9 pakiet- 1846,00 zł brutto 1.6 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. ( Dz.U. Nr 93 poz. 896 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty rejestracji produktów, oraz wezwania Wykonawcy do okazania dokumentu potwierdzającego rejestrację,zgłoszenie produktu leczniczego przed podpisaniem umowy przetargowej. 1.7 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ww pkt: 1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał w całości wykonanie decyzji właściwego organu. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii wymagane jest potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach