Przetargi.pl
Dostawa odczynników i materiałów wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby laboratorium medycznego

Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu ogłasza przetarg

  • Adres: 11300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7152023 w. 317, 313 , fax. 897 156 208
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
    ul. Armii Krajowej 8
    11300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7152023 w. 317, 313, fax. 897 156 208
    REGON: 51131574500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i materiałów wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby laboratorium medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby laboratorium medycznego Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem oraz szczegółowym wykazem asortymentowo-ilościowym zawartym w ‘Formularzu cenowym’. Przedmiot zamówienia opisany w Pakietach 1 - 4 obejmuje dostawę odczynników i materiałów wraz dzierżawą aparatury niezbędnej do wykonywania diagnostyki laboratoryjnej. Wymagania dotyczące dzierżawionej aparatury są opisane w ‘Arkuszach informacji technicznych’ stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany w Pakietach 1 - 3 obejmuje min. dostawę materiałów zużywalnych i/lub kontroli w ilościach zapewniających wykonanie wymaganej ilości wyszczególnionych badań/oznaczeń. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę w oparciu o rzetelnie oszacowanie tych ilości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; - zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru), b) Arkusz/e informacji technicznych (dotyczy Pakietów 1 - 4 - wg załączonych wzorów), c) Formularz cenowy (wg załączonych wzorów), d) Wstępne oświadczenie Wykonawcy (wg załączonego wzoru), e) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych urządzeń, odczynników i materiałów niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w ‘Arkuszu informacji technicznych’ i ‘Formularzu cenowym’ oraz sprawdzenia właściwości oferowanych w danym Pakiecie produktów, f) Karty charakterystyki wszystkich oferowanych substancji niebezpiecznych (odczynniki, kalibratory, kontrole), g) Oświadczenie dot. wyrobów medycznych, w tym wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro. h) Dokumenty potwierdzające jakość oferowanych produktów - wg wymagań wyszczególnionych w Formularzu cenowym (dotyczy Pakietów 5, 7 i 8). i) Próbki oferowanych produktów – wg wymagań wyszczególnionych w Formularzu cenowym (dotyczy Pakietów 5, 13 i 14).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach