Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20078 Lublin, ul. I Armii Wojska Polskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
ul. I Armii Wojska Polskiego 8
20078 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
REGON: 43102941200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i materiałów kontrolnych do wykonywania badań morfologii krwi wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów kontrolnych do wykonywania badań morfologii krwi wraz z dzierżawą dwóch fabrycznie nowych analizatorów hematologicznych w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy oraz podłączeniem analizatorów do funkcjonującego w RCKiK w Lublinie systemu komputerowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.000,00 PLN 1) Wadium może być wniesione wyłącznie w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. Nr 1804, z późn. zm.) 2) Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Lublin nr konta 42 1130 1206 0028 9107 4790 0001. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię dowodu wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Sekretariacie Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia dokonane przez Sekretariat. Zamawiający dopuszcza złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w dokumentach ofertowych. 6) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7) Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 9) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 , pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej b. jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.(nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. 2.1 Zestawienie parametrów granicznych (Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) - w przypadku, gdy oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał tych warunków oferta zostanie odrzucona. 2.2 Zestawienie parametrów ocenianych w ramach kryterium „Ocena techniczna” (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2.3 Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PANELI I ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
Dodano: 2024-07-04 - Dostawa odczynników chemicznych wraz z dzierżawą systemu biochemiczno-immunologicznego
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
Dodano: 2024-06-09 - Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
Dodano: 2024-05-17 - Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
Dodano: 2024-05-06 - Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów
Dodano: 2024-04-12 - Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 8 zadań
Dodano: 2024-01-26 - dostawa odczynników laboratoryjnych (ZWR_DZ-23/11/23)
Dodano: 2023-05-31 - dostawa odczynników laboratoryjnych (ZWR_DZ-23/32/23)
Dodano: 2023-05-29 - dostawa odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2023-05-29