Przetargi.pl
Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania morfologii krwi „5 diff” (automatyczny rozdział leukocytów na 5 grup) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych

Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3545587
  • Data zamieszczenia: 2024-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
    Poznańska 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3545587
    REGON: 092358780
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania morfologii krwi „5 diff” (automatyczny rozdział leukocytów na 5 grup) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania morfologii krwi „5 diff” (automatyczny rozdział leukocytów na 5 grup) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 36 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.3) Termin dostawy bieżącego zamówienia – maksymalnie do 5 dni roboczych4) Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 38434570-25) Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części6) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,8) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 i 7 do SWZ.9) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy - min. 36 miesięcy (analizatory)10) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 2 miesięcy (oznaczenia)11) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.12) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.13) Termin dostawy analizatorów - 14 dni (od podpisania umowy)14) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.15) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434570-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach