Przetargi.pl
Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań biochemicznych.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2011-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do badań biochemicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników:
    1. BUN (surowica/mocz) - 15000 oznaczeń
    2. Trójglicerydy - 9000 oznaczeń
    3. LDL cholesterol met. bezp. * - 1500 oznaczeń
    4. Białko całkowite - 7000 oznaczeń
    5. Białko met. z pyrogalolem (mocz, PMR) ** - 7000 oznaczeń
    6. Amoniak * - 800 oznaczeń
    7. IgA ** - 4000 oznaczeń
    8. IgG ** - 2500 oznaczeń
    9. IgM ** - 2500 oznaczeń
    10. ASO ** - 6000 oznaczeń
    11. RF czynnik reumatoidalny * - 1500 oznaczeń
    12. C3 dopełniacz *** - 1000 oznaczeń
    13. C4 dopełniacz *** - 1000 oznaczeń
    14. Alfa 1 antytrypsyna *** - 2000 oznaczeń
    15. Ceruloplazmina - 400 oznaczeń
    16. Beta 2-mikroglobulina - 400 oznaczeń
    17. D-dimery ** - 2000 oznaczeń
    18. AT-III ** - 2000 oznaczeń
    UWAGA:
    Podane ilości oznaczeń nie obejmują wymaganych ilości kontroli i kalibracji.
    Częstość kontroli:
    - dla parametrów oznaczonych * kontrola 2 - poziomowa 1 x tygodniowo
    - dla parametrów oznaczonych ** kontrola 2 - poziomowa 2 x tygodniowo
    - dla parametrów oznaczonych *** kontrola 2 - poziomowa 1 x w miesiącu
    - dla pozostałych parametrów kontrola 2 - poziomowa codzienna
    Częstość kalibracji:
    - zgodnie z wymaganiami dot. odczynnika
    - dla parametrów oznaczonych *** można założyć częstotliwość wykonywania badań 1 x w tygodniu
    i materiałów eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych:
    Wykonawca na podstawie szacunkowej ilości oznaczeń (załącznik nr 2) zobowiązany jest określić niezbędną ilość pozycji do ich wykonywania takich jak:
    -akcesoria i płyny systemowe analizatora,
    -materiały kalibracyjne (patrz uwagi zał. Nr 2)
    -materiały kontrolne (patrz uwagi zał. Nr 2)
    -kody kreskowe (podwójne) dla pacjentów w ilości 90 000 numerów ( 180 000 nalepek
    -kody kreskowe na kalibratory i kontrole w ilości wystarczającej dla wykonania badań w ilościach wymienionych w zał. 2
    wraz z dzierżawą analizatora do badań biochemicznych:
    Parametry oferowanego analizatora
    I. Wydajność analizatora
    1. Wydajność analizatora - min. 400 oznaczeń/ godz. ( bez ISE)
    2. Wydajność modułu ISE (Na, K, Cl) - min. 400oznaczeń / godz.
    II. Metody wykonywania oznaczeń
    3. Fotometria w zakresie UV i światła widzialnego
    4. Turbidymetria
    5. Oznaczenia w fazie ciekłej
    6. ISE
    III. Możliwości analityczne
    7. Chemia kliniczna (jony, substraty, enzymy, białka specyficzne)
    8. Analizator musi pracować na odczynnikach kompatybilnych z analizatorem model AU 680, posiadających oryginalne aplikacje producenta odczynników
    IV. Charakterystyka analizatora
    9. Data produkcji nie wcześniej niż 2010r.
    10. Oprogramowanie analizatora i instrukcja obsługi w języku polskim
    11. Chłodzone stanowiska odczynników w temp. nie wyższej niż 8? C
    12. Inkubator powietrzny
    13. Kuwety kwarcowe wielokrotnego użytku
    14. Możliwość wykonywania badań w systemie pilnym
    15. Możliwość wprowadzania probówek pierwotnych z zamkniętego systemu pobrania
    16. Możliwość ciągłego dostawiania statywów z probówkami w czasie pracy analizatora
    17. Możliwość automatycznego rozcieńczenia, lub zagęszczania i powtórzenia oznaczenia przy przekroczeniu parametrów opisujących przebieg reakcji
    18. Możliwość identyfikacji próbek badanych, kalibracji i kontrolnych w oparciu o kod paskowy
    19. Objętość martwa próbki maksimum 40 ul
    20. Detektor obecności skrzepu
    21. Drukowanie norm na wynikach
    22. Możliwość umieszczania komentarzy na wynikach
    23. Modem do serwisowania analizatora
    24. Możliwość współpracy z siecią informatyczną w oparciu o dwukierunkową komunikację
    25. Wpięcie aparatu do pracującej w szpitalu szpitalnej sieci komputerowej
    26. Zewnętrzna drukarka laserowa analizatora
    27. UPS umożliwiający dokończenie wszystkich rozpoczętych testów w przypadku zaniku napięcia
    28. Instalacja, uruchomienie i szkolenie na koszt Wykonawcy
    29. Okres gwarancji przez okres trwania umowy
    V. Dodatkowe komputery
    1) Komputer 1 - z drukarką laserową i drukarką kodów kreskowych
    30. Procesor min. Core i3 540 3,06 GHz BOX
    31. Pamięć DDR3 2x 2GB 1333MHz CL9
    32. Dysk twardy min 320 GB 7200.12 (16MB, SATA II)
    33. Obudowa z zasilaczem min 350 ATX 120mm FAN
    34. Nagrywarka DVD+/-RW
    35. Karta graficzna Silent 512MB DSUB & DVI
    36. Monitor 21 cali z wbudowanymi głośnikami
    37. Microsoft Windows 7 Professional PL OEM - z nośnikiem 64bity
    38. Oprogramowanie Microsoft Office
    39. Zasilacz awaryjny UPS 350W
    40. Drukarka laserowa z dupleksem (moduł LAN)
    2) Komputer 2 - z drukarką laserową i oprogramowaniem
    41. Pamięć operacyjna min. 1 G
    42. Procesor min.2,0 GHz Core duo
    43. Dysk twardy min. 160 GB
    44. Monitor LCD min. 17 cali@1024x768 85 Hz
    45. Oprogramowanie min. Windows XP Profesional (Word, Excel, oprogramowanie antywirusowe)
    46. Drukarka laserowa biurowa.
    Parametry podlegające ocenie
    I. Analizator
    1. Chłodzone stanowiska kalibratorów i próbek kontr.
    2. Możliwość pomiaru ilości odczynnika
    3. Objętość próbki dla ISE nie większa niż 30 ul
    4. Identyfikacja odczynników w oparciu o kod paskowy
    5. Możliwość identyfikacji próbek pilnych w oparciu o kod paskowy
    6. Możliwość podglądu przebiegu reakcji próbki badanej, kalibracyjnej i kontrolnej
    7. System całkowicie otwarty
    8. Możliwość oznaczeń w moczu bez konieczności rozcieńczania moczu
    9. Kontrola wg reguł Westgarda Automatyczne flagowanie przekroczenia reguł Westg.
    10. Możliwość uzyskania wykresu wyników kontroli dla dwóch skorelowanych materiałów kontrolnych (wykres Youdena)
    11. Możliwość oceny kontroli na podstawie średnich skumulowanych
    12. Automatyczne wykonywanie przeterminowanych kalibracji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach