Przetargi.pl
Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów wraz z obsługą badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3833505 , fax. 48 3833504
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Aleja Jana Pawła II 9A
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 3833505, fax. 48 3833504
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozprzysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów wraz z obsługą badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów wraz z obsługą badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze wyszczególnionych według nazwy i ilości w załączniku nr 4, 5 i 6 do formularza oferty. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, postępowanie niniejsze będzie realizowane z podziałem na następujące zadania: Zadanie 1 Dostawa odczynników do oznaczeń laboratoryjnych i dzierżawa analizatorów, wirówki, dwóch witryn chłodniczych, dwóch lodówek wraz z systemem monitorowania temperatury w urządzeniach chłodniczych(4 punkty) zgodnie z załączonymi pakietami od 1 do 7 (zał. nr 5) - pakiet 1 – biochemia: dzierżawa analizatora, wirówki oraz witryny chłodniczej wraz z zakupem odczynników - pakiet 2 - immunochemia: dzierżawa analizatora oraz lodówki wraz z zakupem odczynników -pakiet 3 - hematologia: dzierżawa analizatora wraz z zakupem odczynników - pakiet 4 – analityka: dzierżawa czytnika pasków do moczu wraz z zakupem odczynników - pakiet 5- koagulologia: zakup odczynników z dzierżawą analizatora oraz dzierżawą lodówki -pakiet 6 – równowaga kwasowo- zasadowa: dzierżawa analizatora wraz zakupem odczynników -pakiet 7 - system do wykonywania badań techniką aglutynacji kolumnowej wraz z dzierżawą witryny chłodniczej Zadanie 2 Obsługa badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze 2. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - zgodnie z art.30 ust.7 ustawy: 33696500-0-odczynniki laboratoryjne 38434570-2-analizatory hematologiczne 38434500-1-analizatory biochemiczne 38434580-5-analizatory testów immunologicznych 85-14-50-00-7 – usługi świadczone przez laboratoria medyczne 39711100-0-chłodziarki i zamrażarki 42931100-2-wirówki laboratoryjne i akcesoria 3.W przypadku składania oferty obejmującej wszystkie zadania ich ceny ofertowe należy podać na formularzu ofertowym oddzielnie dla każdego zadania. 4.Oferty nie spełniające parametrów wymaganych i granicznych określonych w załącznikach nr 5 i 6 do formularza oferty będą odrzucone. 5.Projekty umów stanowiące załącznik nr 2,3,4 do SIWZ są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 6.Analizatory laboratoryjne, które będą przedmiotem umowy dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zainstalować w Laboratorium Analitycznym mieszczącym się w szpitalu w Przysusze przy ul. Partyzantów 8 w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy dzierżawy. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 4,5 i 6 do formularza oferty. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy. a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12.Wykonawca zobowiązuje się odebrać materiał do badań z siedziby Zamawiającego na własny koszt. 13.W przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek(tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym). UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp.w szczególności za pomocą środków , o których mowa w art. 30b ust. 1 w/w ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b) Wypełnioną specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową– zał. nr 4 do formularza oferty(dot. Zadania 1) c) Wypełniony opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do formularza oferty(dot. Zadania 1) d) Wypełniony wykaz badań mikrobiologicznych i specjalistycznych – zał. nr 6 do formularza oferty(dot. Zadania 2) e) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa . f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. g)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - oświadczenie stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski oferowanych do dzierżawy analizatorów i odczynników– zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć , że posiadane dokumenty będą do wglądu na każde wezwanie Zamawiającego – dot. Zadania 1. - karty charakterystyk materiałów niebezpiecznych dla wszystkich odczynników zawierających substancje niebezpieczne należy dołączyć do oferty w formie papierowej. - wpis do rejestru KIDL( kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem) – dot. Zadania 2. Wszystkie w/w dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub kserokopię tych dokumentów z poświadczeniem za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach