Przetargi.pl
Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3833505 , fax. 48 3833504
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Aleja Jana Pawła II 9A
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 3833505, fax. 48 3833504
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozprzysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postepowania przetargowego jest dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze wyszczególnionych według nazwy i ilości w załączniku nr 4 do formularza oferty. 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie niniejsze będzie realizowane z podziałem na następujące zadania: Zadanie 1 – biochemia: dzierżawa analizatora, witryny chłodniczej, stanowiska komputerowego z podłączeniem do LIS wraz z zakupem odczynników Zadanie 2 - immunochemia: dzierżawa analizatora, wirówki, stanowiska komputerowego oraz lodówki z zamrażarką wraz z zakupem odczynników Zadanie 3 - równowaga kwasowo-zasadowa: dzierżawa analizatora wraz z zakupem odczynników Zadanie 4 – analityka: dzierżawa analizatora pasków do moczu wraz z zakupem odczynników Zadanie 5- koagulologia: zakup odczynników z dzierżawą analizatora Zadanie 6 – hematologia: dzierżawa analizatora wraz zakupem odczynników Zadanie 7 – system do wykonywania badań techniką aglutynacji kolumnowej: dzierżawa aparatu do wykonywania badań techniką aglutynacji kolumnowej, witryny chłodniczej, lodówki, systemu monitorowania temp. w urządzeniach chłodniczych wraz z zakupem odczynników Zadanie 8 – system pomiaru glikemii we krwi 2.Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - zgodnie z art.30 ust.7 ustawy: 33696500-0-odczynniki laboratoryjne 38434000-6 - analizatory 38434570-2-analizatory hematologiczne 38434500-1-analizatory biochemiczne 39711100-0-chłodziarki i zamrażarki 42931100-2-wirówki laboratoryjne i akcesoria 3.W przypadku składania oferty obejmującej wszystkie zadania ich ceny ofertowe należy podać na formularzu ofertowym oddzielnie dla każdego zadania. 4.Oferty nie spełniające parametrów wymaganych i granicznych określonych w załączniku nr 4 do formularza oferty będą odrzucone. 5.Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ i jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 6.Analizatory laboratoryjne, które będą przedmiotem umowy dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zainstalować w Laboratorium Analitycznym mieszczącym się w szpitalu w Przysusze przy ul. Partyzantów 8 w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy dzierżawy oraz przeszkolić personel Zamawiającego, tj. wskazane przez niego osoby (do 6 osób personelu technicznego i medycznego) w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania dostarczonego i zamontowanego sprzętu, 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniku nr 4 do Formularza oferty. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 11.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 13.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 14.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia aparatury w szczególności od ryzyka kradzieży i uszkodzenia , w razie zaniechania tego obowiązku Wykonawca ponosi związane z tym ryzyko 17. Ilości asortymentu (dot. odczynników) przewidzianego niniejszą SIWZ, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania stabilności cen przez cały okres trwania umowy bez względu na ilości zakupionych odczynników. 18. Zamówienie będzie realizowane partiami. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć poszczególną partię zamówienia w nieprzekraczalnym terminie jaki zadeklaruje w ofercie, licząc od daty otrzymania zamówienia zgłoszonego pisemnie lub drogą elektroniczną (np. fax, e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:00). 19. Wykonawca dostarczał będzie przedmiot zamówienia bezpośrednio do Zamawiającego przy ul. Partyzantów 8, 26-400 Przysucha na swój koszt, 20. Informacje na temat oferowanych testów, należy podać m.in.: 1) czułość, dokładność, precyzję, liniowość itp. w zakresach wartości normalnych, patologicznych niskich i patologicznych wysokich, okres ważności po otwarciu testów, wzorców i kontroli, 2) warunki przechowywania, 3) obligatoryjną kalibrację testu – jak często musi być wykonywana, 4) zasady testów – opis, 21. Wykonawca powinien zabezpieczyć faktyczną możliwość wykonania danego badania, tzn. powinien dostarczyć wszelkie środki i materiały niezbędne do prawidłowego korzystania z urządzeń 22. Oferowane produkty powinny być dopuszczone do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późniejszymi zmianami) oraz posiadać oznaczenie CE. Zaoferowane produkty określone w Załączniku nr 4 w zależności od tego, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta, muszą odpowiadać odpowiednim przepisom oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt: 23. W przypadku awarii czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia max 24h; w przypadku braku usunięcia awarii w ciągu 48 h Wykonawca zapewnia wykonanie oznaczeń w innym laboratorium na własny koszt; w przypadku awarii dłuższej niż 10 dni Wykonawca dostarcza sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach technicznych. 24. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, co najmniej raz na rok bezpłatny, okresowy przegląd urządzeń wraz z ich konserwacją i wymianą części zużywalnych . Koszt tego przeglądu winien zostać wliczony w cenę oferty, 25. Wykonawca wydzierżawiający aparaty zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym termin przeglądu urządzeń, 26. Po zakończeniu każdego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że urządzenie jest sprawne i jest dopuszczone do eksploatacji, 27.Oferowane urządzenia powinny zapewniać Zamawiającemu możliwość wykonywania wszystkich badań wymienionych w Załączniku nr 4 do Formularza oferty, 28.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu aparatów oraz do zapewnienia stałej ich sprawności, 29.Wykonawca zabezpieczy stół do postawienia urządzenia, jeżeli aparat nie będzie wolnostojący, 30. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić współpracę z Laboratoryjnym Systemem Informatycznym zabezpieczając sprzęt komputerowy, wyposażony w system operacyjny klasy nie niższej niż Windows 10 Professional 64bit (z pełnym wsparciem producenta systemu operacyjnego: aktualizacje zabezpieczenia) lub równoważny. Nie dopuszcza się rozwiązania typu Home, Parametry równoważności: a) Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2012 b) Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez zamawiającego c) Pełna obsługa ActiveX Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 10. 31.Całkowity koszt wykonania niezbędnych prac związanych z podłączeniem do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem (zestaw komputerowy, drukarka sieciowa) spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający informuje, że autorem Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, programu ProfLab jest firma ATD SOFTWARE Krystian Szczygieł, Michał Grzesiak, Marek Celiński Sp.j.. 32.Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia, tj. aparaty i zestaw komputerowy wyposażone zostały w UPS, 33.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania bezpłatnego (wykup za 1 zł) sprzętu pomocniczego w tym: wirówki, stanowiska komputerowe , witrynę chłodniczą, lodówko-zamrażarkę i lodówkę po okresie wygaśnięcia umowy dzierżawy. 34. Zamawiający zastrzega sobie u wykonawców możliwość zwiększenia ilości zamawianych odczynników w cenach obowiązujących w umowie - dotyczy sytuacji wyczerpania szacowanych ilości odczynników zgodnie z załącznikiem nr 4 do Formularza oferty. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp.w szczególności za pomocą środków , o których mowa w art. 30b ust. 1 w/w ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b)Wypełnioną specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową wraz z opisem analizatorów.– zał. nr 4 do Formularza oferty c)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie dłuższym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - oświadczenia stwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie Polski oferowanych do dzierżawy analizatorów i odczynników– zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć , że posiadane dokumenty będą do wglądu na każde wezwanie Zamawiającego. - kart charakterystyk materiałów niebezpiecznych dla wszystkich odczynników zawierających substancje niebezpieczne należy dołączyć do oferty w formie papierowej lub elektronicznej. Wszystkie w/w dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub kserokopię tych dokumentów z poświadczeniem za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę. d) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa . e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach