Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 587 356 110
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Kołłątaja 1
81-332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, fax. 587 356 110
REGON: 14473300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.mir.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego – I/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 6 zadań: Zadanie 1. Roztwory standardowe, bufory, płyny, Zadanie 2. Odczynniki chemiczne, Zadanie 3. Inne chemikalia, Zadanie 4. Drobny sprzęt laboratoryjny, Zadanie 5. Kolektor próbek i ręczny nastrzykiwacz próbek, Zadanie 6. Kolumny do chromatografii żelowej, Zadania 1- 4 dotyczą dostaw sukcesywnych przez okres 12 miesięcy. Dostawy realizowane będą na zlecania wystawiane przez zamawiającego w terminach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Warunki realizacji zamówienia oraz zakres dostaw opisane są w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy i załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferta, formularz rzeczowo-cenowy, opis przedmiotu zamówienia o treści zgodnymi ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 1, 2 i 5 do SIWZ. 2. dokument, np. oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca wskazuje Zamawiającemu na formularzu oferta adresy stron internetowych i/lub numer postępowania, gdzie wymagane dokumenty, oświadczenia (aktualne na dzień złożenia oferty) się znajdują. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA CHEMII ANTYODOROWEJ DO SIECI KANALIZACJI SANITARNYCH
Dodano: 2020-06-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2020-03-04 - Dostawa wyposażenia do pracowni szkolnej - chemia lekka w ZSGŻiA w Lęborku
Dodano: 2019-10-15 - Dostawa farb, art. chemicznych i drobnych narzędzi do obsługi sprzętu dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu – II postępowanie
Dodano: 2019-06-10 - Dostawa specjalistycznych produktów chemicznych do statków powietrznych
Dodano: 2019-04-30 - Dostawa wyposażenia do pracowni szkolnej – chemia lekka w ZSGŻiA w Lęborku (2)
Dodano: 2019-02-28 - Dostawa wyposażenia do pracowni szkolnej – chemia lekka w ZSGŻiA w Lęborku
Dodano: 2019-01-17 - Dostawa odczynników dla UCK.
Dodano: 2018-11-23 - Dostawa mydła do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 77/PN/2018
Dodano: 2018-08-21 - Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG PIB Puławy Rolniczego Zakładu Doswiadczalnego w Żelisławkach
Dodano: 2018-08-09