Przetargi.pl
Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej (Pakiet nr 10, Pakiet nr 11 i Pakiet nr 15)

SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Żywiecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338122020 , fax. +48338123098
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
    Żywiecka 19
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. +48338122020, fax. +48338123098
    REGON: 010657175
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-kolejowy.com/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej (Pakiet nr 10, Pakiet nr 11 i Pakiet nr 15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej (Pakiet nr 10, Pakiet nr 11 i Pakiet nr 15) w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 3. Aparaty wraz z wyposażeniem należy dostarczyć, zainstalować i uruchomić w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. Każdy aparat/urządzenie musi posiadać aktualny paszport z wpisem potwierdzającym jego sprawność i dopuszczenie do pracy. 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu oferowanego analizatora/ów np w formie ulotki, folderu, katalogu, prospektu, instrukcji producenta itp z którego jednoznacznie wynikać będzie potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego warunków dotyczących wymaganego analizatora. 5. Zamawiający wymaga aby aparaty wraz z całym wyposażeniem były objęte gwarancją oraz bezpłatnym serwisem przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją w języku polskim zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia zasad bezpieczeństwa użytkowania, przechowywania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na opakowaniu lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od produktu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. 8. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo opcji, tj możliwość zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamówień realizowanych na podstawie umowy z uwzględnieniem prawa opcji, nie przekroczy łącznej wartości umowy. 9. Oferowane produkty będące preparatami niebezpiecznymi w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( tekst jednolity: Dz.U. z 2018 poz. 143 ) muszą posiadać kartę charakterystyki substancji chemicznej lub jej mieszaniny. Zamawiający wymaga kart charakterystyki dla wszystkich oferowanych produktów będących preparatami niebezpiecznymi lub oświadczenie, że oferowane produkty nie są produktami niebezpiecznymi. Zamawiający dopuszcza aby karty charakterystyki dla wszystkich oferowanych produktów będących preparatami niebezpiecznymi zostały były w formie elektronicznej na płycie CD lub w wersji książkowej podpisanej tylko na pierwszej stronie „Stwierdzam zgodność z oryginałem dokumentów od strony …. do strony …..” 10. Wszystkie oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania, oznakowane znakiem CE oraz muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm. ). Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie potwierdzające spełnianie tego warunku. 11. Zamawiający wymaga także dokumentów wymienionych w treści załącznika nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do niniejszej siwz dotyczące konkretnego pakietu. 12. Termin ważności dostarczanych odczynników i materiałów musi być zgodna z zapisami zawartymi w wymaganiach dodatkowych znajdujących się pod każdym pakietem z załączniku nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do niniejszej siwz. 13. Wymagany termin wykonania zamówienia wynosi 36 miesiące ( licząc od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy). 14. Oznaczenie CPV: 384 340 00 – 6, 336 965 00-0, 336 961 00-6, 336 962 00-7, 336 963 00-8 15. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet. 16. Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ichzasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność zoryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawniających w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych. - Wykonawca, na etapie składania ofert zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. „Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż: 1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest SP ZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej, 2. kontakt z administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych pisząc na adres: iod@szpital-kolejowy.com.. 3. Pani/Pana*dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz 1579 i 2018), 4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione dobrowolnie,dane te nie będą udostępniane innym podmiotom, 5. przekazane w dokumentach dane będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy prawa zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym terminie, dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, 6. w okresie naboru do przetargu posiada Pani/Pan* prawo do: a) dostępu do udostępnionych danych osobowych, b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 7. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo, 8. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo, 9. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia, 10. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach