Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie ogłasza przetarg
- Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żeromskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 31 16 304 , fax. 71 31 16 304
- Data zamieszczenia: 2011-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie
ul. Żeromskiego 1 1
55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
tel. 71 31 16 304, fax. 71 31 16 304
REGON: 93039301100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników do wykonywania analiz wraz z dzierżawą analizatorów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1, gmina Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników do wykonywania analiz wraz z dzierżawą analizatorów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1, gmina Siechnice, w zakresie podanym w załączniku nr 1 A i/lub 1 B i/lub 1 C stanowiącymi integralną część niniejszej specyfikacji. Dostawa odczynników powinny następować sukcesywnie w zależności od potrzeb na podstawie zleceń Zamawiającego w okresie dwóch lat od dnia podpisania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do terminowych dostaw zgodnie z terminem wyznaczonym w bieżących zamówieniach. Dostawa analizatorów odbędzie w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Integralną częścią niniejszej siwz jest wykaz zapotrzebowania na odczynniki i analizatory, będące przedmiotem przetargu. Wykaz zawiera nazwę odczynnika i przybliżoną wielkość zapotrzebowania na okres realizacji zamówienia oraz rodzaj analizatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia w trakcie realizacji zadania w oparciu o podane ceny jednostkowe poszczególnych elementów zamówienia w zależności od faktycznego zapotrzebowania lub posiadanych środków finansowych. Zadanie finansowane jest ze środków własnych ZOZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia kolejności, zakresu i etapowania realizacji elementów zamówienia. Płatności będzie odbywały się na podstawie faktur miesięcznych zawierających zestawienie dostarczonych odczynników i miesięczny koszty dzierżawy analizatorów. Wykonawca w ramach kontraktu w trakcie odbioru sprzętu i wyposażenia przeszkoli wytypowane osoby przez Zamawiającego w zakresie obsługi i norm bhp wymaganych przy sprzęcie i wyposażeniu tego typu. Wykonawca naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe przy wnoszeniu i ustawianiu sprzętu i wyposażenia. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W związku z powyższym Zamawiający wskazuje cechy sprzętu lub urządzenia, którego parametry spełniają wymagania. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia takiego samego, równoważnego lub lepszego sprzętu i wyposażenia określonego w załączniku 1 A, 1 B, 1 C - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 21 pakietów w okresie 36 miesięcy Nr sprawy: USK/DZP/PN-125/2016
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 40 pakietów w okresie 24miesięcy - powtórzenie pakietów nr 3,5,6,7,14,16,18,19,20,21,22,30,34,38,40 Nr sprawy: USK/DZP/PN-120/2016
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu- z podziałem na 6 zadań
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu- z podziałem na 8 zadań
Dodano: 2016-06-25 - Dostawa odzieży chirurgicznej jednorazowej do Apteki Szpitalnej znak sprawy ZOZ/DZP/PN/22/16
Dodano: 2016-06-23 - dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych i niemedycznych), drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-21 - sukcesywne dostawy leków do Apteki Szpitalnej niezbędnych do realizacji programów: Leczenie zaawansowanego raka jelita grubego C18-C20 Leczenie niedrobnokomórkowego raka płuca C34 Leczenie raka piersi C50 Leczenie raka nerki C64 Leczenie chłoniaków złosliwych C82,C83 Leczenie chorych na zaawansowanego raka jajnika C56,C57,C48 Leczenie opornego na kastracje raka gruczołu krokowego C61
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa obłożeń do Apteki Szpitalnej, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/21/16
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa produktów medycznych 2016
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie usługi przeglądów okresowych zestawu do litotrypsji prod. STORZ wraz z wymianą cewki kruszącej litotryptora w okresie 12 miesięcy Nr sprawy: USK/DZP/PN-84/2016
Dodano: 2016-06-03