Przetargi.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW B.Podział na części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Pakiety (zadania): PAKIET I Testy identyfikacyjne, testy do oznaczania lekowrażliwości oraz materiały zużywalne do automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR wraz z dzierżawą automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR PAKIET II Podłoża do automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych Opis do Pakietu I: Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy pkt I A. i B. zawiera ilość badań, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, wraz zapotrzebowaniem na testy identyfikacyjne oraz na testy do oznaczanie lekowrażliwości. W pkt. II natomiast każdy z Wykonawców zobowiązany jest zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość oraz rodzaj wraz z podaniem nazw oraz numerów katalogowych (jeżeli występują) materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy dzierżawionego automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR. Załącznik Nr 3.1. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczny analizator bakteriologiczny do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR. Załącznik Nr 11.1. pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora. Opis do Pakietu II: Załącznik Nr 2.2. – formularz asortymentowo – cenowy zawiera ilość podłóż, które Zamawiający planuje zakupić przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Załącznik Nr 3.2. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczny analizator do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych. Załącznik Nr 11.2. pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora. Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególny Pakiet. Oferty można składać do jednej lub wszystkich (dwóch) części. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Podane przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2.1. i 2.2. ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 36 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy Załączniku Nr 2.1. i 2.2. przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia tj. asortymentu opisanego w Załączniku Nr 2.1. i 2.2. odbywać się będą sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Laboratorium – Pracownia Mikrobiologii”. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku Nr 2.1. i 2.2. odbywać się będą przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy na dostawę w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt i dni wolnych od pracy. 4.Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku Nr 2.1. i 2.2. to dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych (kryterium oceny ofert – opisany w Rozdziale XVIII). 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub Zastępca Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej ds. Mikrobiologii lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej – elektronicznie. W pilnych przypadkach, za zgodą Wykonawcy zamówienie może być złożone również w formie telefonicznej. 7.Każdy z analizatorów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium w terminie do czterech tygodni od dnia podpisania umowy dzierżawy (w dni robocze). 8.Cena dzierżawy powinna zawierać, co najmniej takie koszty jak: A.za automatyczny analizator bakteriologiczny do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR: 1)dostawę, montaż analizatora wraz z uruchomieniem oraz dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu obsługującego w/w analizator, 2)bezpłatny autoryzowany serwis przez całą dobę w trakcie trwania umowy – wykonywanie bezpłatnych przeglądów wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego automatycznego analizatora za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych, 3)aktualizację posiadanego systemu LIS firmy Marcel (w który wyposażone jest laboratorium – pracownia mikrobiologii) – aktualizacja polegająca na wyposażeniu pracownię w najnowszą wersję raportów mikrobiologicznych MIKROBIS PLUS wraz z nadzorem serwisowym przez cały okres obowiązywania umowy dzierżawy na automatyczny analizator bakteriologiczny. B.za automatyczny analizator do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych: 1)dostawę, montaż analizatora wraz z uruchomieniem oraz dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu obsługującego w/w analizator, 2)bezpłatny autoryzowany serwis przez całą dobę w trakcie trwania umowy – wykonywanie bezpłatnych przeglądów wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego aparatu za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. Termin płatności: 1.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku Nr 2.1 oraz 2.2. będzie dokonywana przelewem w terminie do minimum 30 dni po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium – Pracowni Mikrobiologii i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu (kryterium oceny ofert – – opisany w Rozdziale XVIII). 2.Płatność za dzierżawę za każdy z analizatorów będzie realizowana w ratach przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca z dołu, po miesiącu w którym Wykonawca dokona oddania każdego z analizatorów do eksploatacji i złoży poprawnie wystawiona fakturę VAT Zamawiającemu w formie oryginału i będzie dokonywana w terminie do 30 dni po wystawieniu faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia: A.Warunki udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3)Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 4).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaganie dokumenty i oświadczenia: A.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1.Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2) Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: 1)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. A. ppkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. 2.Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z sesji otwarcia ofert) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1. pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. B.Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełnione formularze asortymentowo – cenowe – Załączniki Nr 2 do oferty – do oferty należy złożyć tylko te formularze, na które Wykonawca składa ofertę przetargową. 3.Wypełnione formularze cenowe – Załącznik Nr 3 do oferty – do oferty należy złożyć tylko te formularze, na które Wykonawca składa ofertę przetargową. 4.Aktualne certyfikaty, potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę asortyment opisany w Załączniku nr 2.1. i 2.2. jest wyrobem medycznym i posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 26 maja 2015 roku z późniejszymi zmianami o wyrobach medycznych – Załącznik Nr 6 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. W przypadku, gdy dany wyrób nie jest wyrobem medycznym, wówczas należy przedstawić oświadczenie w formie oryginału, że wyrób nie jest wyrobem medycznym i nie ma obowiązku przedstawiania dokumentów – Załącznik Nr 6a do oferty. 5.Aktualne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany każdy z analizatorów jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami np. deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE, tzn., że oferowany każdy z analizatorów posiada wymogi zgodnie z Ustawą z dnia 26 maja 2015 roku z późniejszymi zmianami o wyrobach medycznych – Załącznik Nr 7 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. 6.Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 roku (Dz. U. z dnia 17 października 2018 r. poz. 1993) w celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia takich dokumentów jak: katalogów lub opisów technicznych lub fotografii lub materiałów informacyjnych, w których będą zawarte informacje potwierdzające jednoznacznie zgodność zaoferowanego każdego z analizatorów z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku Nr 11.1 i 11.2. Dokumenty te powinny być sporządzone przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela Wykonawcy – Załącznik Nr 8 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. 7.Aktualne karty charakterystyk substancji niebezpiecznych zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007r. (Dz. U. 2007 nr 215 poz. 1588 z późn. zm.) – Załącznik Nr 9 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. Dokumenty te dotyczą Załącznika Nr 2.1. oraz 2.2. W przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie w formie oryginału, informujące, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej – Załącznik Nr 9a do oferty. Dokumenty wymienione w ppkt. od 4 do 7 Wykonawcy mogą złożyć do oferty według własnego wyboru, tj. w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych tj. na płycie CD lub Pendrive itp. Wszystkie dokumenty w ofercie przetargowej sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.Wypełnione formularze pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych”. Dokument ten dotyczy parametrów technicznych oraz informacji o dzierżawie każdego z analizatorów – Załącznik Nr 11.1. i 11.2. do oferty. 9.Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 12 do oferty. 10.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom – – Załącznik Nr 13 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach