Przetargi.pl
Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą immunochemicznych analizatorów dla potrzeb Laboratorium Centralnego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 509 047 , fax. 178 538 394
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
    ul. Fredry 9
    35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 509 047, fax. 178 538 394
    REGON: 69068500600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą immunochemicznych analizatorów dla potrzeb Laboratorium Centralnego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą immunochemicznych analizatorów dla potrzeb Laboratorium Centralnego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie na okres 12 m-cy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 – Pakiet Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 – Pakiet Nr 2 do SIWZ pn. „Formularz asortymentowo-cenowy”. 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 i w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 oraz w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Brak jednego asortymentu z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamówienie zostało podzielone na dwa pakiety Załącznik Nr 1 i Nr 2, w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. 4. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie pisemnej i/lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość w terminie określonym w Roz. VIII ust. 2 pkt 2 niniejszej SIWZ. 5. Oferent dostarcza odczynniki na własny koszt i ryzyko do Laboratorium Centralnego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przy ul. Fredry 9 – poziom 2. 6. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostaw przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 oraz w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 8. W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania. 9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. 10. Wymogi techniczne i jakościowe bezwzględnie wymagane dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdziale VIII SIWZ. 11. Oferent może zaoferować wyłącznie: a) odczynniki laboratoryjne dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) na podstawie Certyfikatu lub Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE; b) analizatory będące przedmiotem dzierżawy dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) na podstawie Certyfikatu lub deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE UWAGA I: W przypadku, gdy oferowane produkty nie są wyrobami medycznymi należy złożyć stosowne oświadczenie i wskazać, których produktów to dotyczy. UWAGA II: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia nowych odrębnych załączników. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów: a) Oferent dostarczy tabelę zawierającą zakresy wartości referencyjnych dla wymienionych oznaczeń i stosowanych metod, oferowanych odczynników i analizatorów, uwzględniającą przedziały wiekowe (noworodki, niemowlęta, dzieci, dorośli, osoby starsze) oraz płeć. Tabela - dokument, do złożenia którego Oferent zostanie wezwany po otwarciu ofert, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. b) Dokumenty potwierdzające, że oferowane odczynniki/materiały laboratoryjne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj. Deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE . c) Dokumenty potwierdzające, że analizatory będące przedmiotem dzierżawy zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj. Deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE . Uwaga: W przypadku gdy oferowane produkty nie są wyrobami medycznymi należy złożyć stosowne oświadczenie i wskazać, których produktów to dotyczy. Oraz inne dokumenty: 1) Formularz ofertowy; 2) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 1 i/lub Załącznik Nr 2 do SIWZ, który stanowi jej integralną część – Pakiet Nr 1 i/lub Pakiet Nr 2; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy); 4) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik do SIWZ; 5) Zobowiązanie innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach