Przetargi.pl
Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych oraz dzierżawa analizatora biochemicznego.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62400 Słupca, ul. Traugutta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 752 300 , fax. 632 752 116
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7
    62400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 632 752 300, fax. 632 752 116
    REGON: 30662100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych oraz dzierżawa analizatora biochemicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium, umożliwiających wykonanie oznaczeń biochemicznych oraz dzierżawa analizatora biochemicznego przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 2 i 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Analizator biochemiczny wykonujący badania z następujących materiałów diagnostycznych: surowicy, hemolizacie, osocza, moczu, krwi pełnej, płynu mózgowo-rdzeniowego. Szczegółowy opis analizatora znajduje się w załączniku nr 7. Wykonawca dostarczy urządzenie, dokona montażu, instalacji, przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji urządzenia. Zaoferowany analizator musi być kompatybilny z oprogramowaniem Eskulap. Wykonawca podłączy analizator i zapewni współpracę urządzenia z funkcjonującym u Zamawiającego systemem informatycznym ESKULAP. Ilości asortymentu podane w załączniku nr 2 są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego asortymentu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach