Przetargi.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZANIA POZIOMU IGE-SPECYFICZNYCH W SYSTEMIE PANELOWYM Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO AUTOMATYCZNEGO WYKONANIA BADAŃ ORAZ KOMPUTEROWEJ ANALIZY WYNIKU

Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-470 Istebna, Istebna 500
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8575600, 8575606 , fax. 033 8575630
  • Data zamieszczenia: 2013-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej
    Istebna 500 500
    43-470 Istebna, woj. śląskie
    tel. 033 8575600, 8575606, fax. 033 8575630
    REGON: 00029726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO OZNACZANIA POZIOMU IGE-SPECYFICZNYCH W SYSTEMIE PANELOWYM Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO DO AUTOMATYCZNEGO WYKONANIA BADAŃ ORAZ KOMPUTEROWEJ ANALIZY WYNIKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odczynników do oznaczania poziomu ige-specyficznych w systemie panelowym z dzierżawą sprzętu niezbędnego do automatycznego wykonania badań oraz komputerowej analizy wyniku przez okres 24 miesięcy. Termin gwarancji oferowanych odczynników nie może być krótszy niż 8 miesięcy. Wykonawca, któremu zostanie powierzona realizacja powyższego zadania dostarczy Zamawiającemu niezbędny sprzęt w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Warunki graniczne: 1) Zestaw zawiera wszystkie odczynniki oraz ewentualne materiały zużywalne potrzebne do wykonania badania 2) Dostawca zapewni dostępność paneli obejmujących najważniejsze alergeny: - wziewne - pokarmowe - mieszankę paneli wziewnych i pokarmowych - panel zawierający jad pszczoły i osy 3) Jeden panel przeznaczony jest dla jednego pacjenta 4) Wynik podawany jest w jednostkach międzynarodowych oraz przyporządkowany jest do standardowych sześciu klas 5) Czas wykonania badania nie przekracza 5 godzin 6) Zostanie dostarczony panel umożliwiający kontrolę jakości lub zostanie zapewniona inna forma kontroli jakości metody 7) Dostawca udostępni na zasadzie dzierżawy kompletny sprzęt konieczny do automatycznego wykonania badań - inkubacji paneli, wraz z niezbędnym oprogramowaniem i aplikacjami na wymagane testy. Wymagane jest aby urządzenie było nowe, ewentualnie używane, jednak nie starsze niż 3 lata. 8) Jednorazowo automat musi wykonywać co najmniej 25 testów 9) Sprzęt musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające do pracy w laboratorium - stosowne dokumenty należy dostarczyć wraz ze sprzętem 10) Dostawca zapewni bezpłatne szkolenie pracowników obsługujących sprzęt 11) Dostawca zapewni sprzęt komputerowy oraz urządzenia umożliwiające automatyczny odczyt wyników badań, ich opracowanie jeżeli to konieczne, wydruk wyniku badania jako pojedyncze sprawozdanie dla jednego pacjenta oraz archiwizację wyników badań. Sprzęt musi posiadać aktualne badanie techniczne dopuszczające do pracy w laboratorium - stosowne dokumenty należy dostarczyć wraz ze sprzętem 12) Wymagane jest oprogramowanie w języku polskim Wymagane dokumenty: 1) Metryki i instrukcje wykonania oznaczenia 2) Deklaracje CE 3) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych Zamówienie obejmuje dostawę w ilościach i według asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium w wysokości 3 000,00 złotych /trzy tysiące złotych 00/100 / wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w każdej dopuszczalnej prawem formie, jednak wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone lub przelane na rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. nr. 98 1020 1390 0000 6002 0232 1743 z dopiskiem: wadium na dostawę odczynników ZP 3/13 Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje, wykluczony z postępowania, jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach