Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 422 725 937, , fax. -
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników do oznaczania biomarkerów w surowicy i płynie mózgowo-rdzeniowym w celu realizacji projektu „MRImmuno-platforma szybkiej decyzji diagnostyczno-terapeutycznej u pacjentów z ogniskowym uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa odczynników do oznaczania biomarkerów w surowicy i płynie mózgowo-rdzeniowym w celu realizacji projektu „MRImmuno-platforma szybkiej decyzji diagnostyczno-terapeutycznej u pacjentów z ogniskowym uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów ELISA do oznaczenia czynników w materiale biologicznym pochodzącym od pacjentów zakwalifikowanych do badania. Do analizy wybrane zostały następujące czynniki: neurofilamenty (łańcuch lekki), GFAP, Chitinase 3-like-1-Protein (YKL-40), osteopontyna, CXCL13, IFN gamma, i Il-6. Testy będą przeprowadzane z wykorzystaniem płynu mózgowo-rdzeniowego i surowicy. Dostawa testów ELISA będących przedmiotem zamówienia realizowana będzie stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie harmonogramu zapotrzebowania określonemu w punkcie 4 SIWZ termin wykonania zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza oferowania towarów w opakowaniach większych niż zalecane. Zamawiający dopuszcza oferowanie towarów w opakowaniach mniejszych niż zalecane, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje taką ilość opakowań, która w całości pokryje zapotrzebowanie wskazane dla każdego asortymentu podanego w załączniku do SIWZ nr 2 opisie przedmiotu zamówienia. Oferowane testy powinny być towarami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych, fabrycznie nowe, wolne od wad materiałowych i prawnych. Nie dopuszcza się oferowania towarów niewiadomego pochodzenia. Oferowane towary powinny być opakowane w sposób umożliwiający identyfikację produktu i producenta. Na opakowaniach powinny być naniesione wszystkie informacje (symbole, nr kat, nr lot) wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Pakiet I - 40 opakowań po 96 testów Pakiet II Pozycja 1 - 40 opakowań po 96 testów Pozycja 2 - 40 opakowań po 96 testów Pozycja 3 - 40 opakowań po 96 testów Pozycja 4 - 40 opakowań po 96 testów Pozycja 5 - 40 opakowań po 96 testów Pozycja 6 - 40 opakowań po 96 testów 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ nr 2.1(pakiet I) i 2.2 (pakiet II). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Pakiet I 5000,00 PLN (pięć tysięcy złotych). Pakiet II 14.000,00 (czternaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 1.2. Wykaz publikacji dotyczących zaoferowanych odczynników– wg załącznika nr 8 do SIWZ. 1.3. Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.4. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 1.4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 1.5. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii); 1.6. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 1.7. Zobowiązania innych podmiotów (w oryginale) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów; 2.2. Dokumenty składane po otwarciu ofert: 2.2.1. Czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp): Informacja o przynależności/lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2.3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1: 2.3.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2.3.2. Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn.zm); 2.3.3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; 2.3.4. Wypełniony i podpisany Przedmiot zamówienia wg załączników nr 2.1 i 2.2 do SIWZ 2.3.5. Certyfikat CE do diagnostyki IVD – dotyczy pakietu I – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 2.3.6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.2. pkt 1-2 SIWZ. 2.3.7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 6.2 pkt 1-2 składa każdy z nich
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa sprzętu medycznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników na potrzeby PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-06 - „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”
Dodano: 2023-11-05 - „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”
Dodano: 2023-11-05 - Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do RKZ na potrzeby PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów parametrów krytycznych
Dodano: 2023-07-12 - ZP/49/2023 - Dostawa zestawów odczynnikowych z kalibratorami do wykonywania oznaczeń białka w moczu i płynie mózgowo-rdzeniowym oraz odczynników do molekularnego oznaczania MSI dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2023-06-15 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do immunologii tranfuzjologicznej.
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa zestawu do multiomicznego immunoprofilowania tysięcy pojedynczych komórek białaczkowych
Dodano: 2023-05-25 - ZP 14/23 Dostawa odczynników do Pracowni Biologii Molekularnej
Dodano: 2023-05-17